Супермаркети продаватимуть веганські яйця, які виглядають точно як справжні

Ізраїльський стартап Yo Egg розробив альтернативний замінник яєць, який виглядає як яйця, але є на 100% веганським.

Це не перше веганське яйце, але перше, яке виглядає дійсно як куряче – зі “справжнім” жовтком та білком. Його можна смажити або варити як будь-яке звичайне яйце.

Yo Egg стверджує, що їх яйце має таку саму поживну цінність – і, як бонус, не містить холестерину. 

Інноваційне яйце виготовляється із запатентованої суміші нуту, сої та рослинної олії. У ньому менше натрію, ніж у традиційному яйці, але також менше білка — 3 грами порівняно з 6 грамами у курячому яйці. Цей показник у майбутньому компанія планує збільшити.

Надати веганському яйцю вигляд справжнього вдалося завдяки молекулярному процесу

На розробку прототипу початково Yo Egg отримала приблизно $27 тис. гранту від Ізраїльського управління інновацій. Решту компанія профінансувала самостійно.

Через понад 2 роки розробок Yo Egg готова вивести веганське яйце на широкий загал. Компанія оголосила про партнерство з американською мережею веганських закладів швидкого харчування Veggie Grill. Рослинні яйця для смаження та яйця-пашот тепер продаватимуться по всій території країни.

Інноваційні яйця пропонують їсти на тостах із авокадо, помідором і огірком, у складі веганського бургера або разом з сумішшю коричневого рису та квасолі.

Нагадаємо, раніше німці створили замінник курячих яєць із люпину.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Компанія Ді Капріо везе вирощенні в лабораторії стейки до європейських ресторанів

Aleph Farms подала заявку через кілька днів після того, як запросила дозвіл у Швейцарії на продаж інноваційного м’яса на...

Британський мільярдер Джим Меллон: «Лабораторне м’ясо стане доступним за ціною через 5 років»

«Знижуються ціни на рослинні продукти: компанія Impossible нещодавно скинула вартість на 20% у США, але цьому є межа», – сказав...

Тофу тобі в бургер: Перша веганська мережа почала торгуватися на біржі

Компанія відкрила свій перший ресторан у 2016 р., а два роки потому – власний виробничий цех, що дозволило їй...

Бренд холодного чаю створив розслабляючий напій з канабісом

Лінійка чаїв з канабісом дебютувала у Канаді наприкінці 2022 року. Перший продукт – чорний чай з лимоном та канабісом...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

В розробку рослинної риби для масмаркету інвестують $1,5 млн

Загалом на реалізацію проєкту було виділено 1,9 млн канадських...

Уже в продажу: Рослинне м’ясо Beyond Meat в мережі супермаркетів «Сільпо»

Beyond Meat називають справжньою їжею майбутнього, адже всі продукти...

Ветеранська сокарня чавить сік, який можна зберігати рік без консервантів

Це сучасне виробництво працює за простим ефективним алгоритмом: спочатку...

Легендарний виробник фастфуду випустив парфуми з запахом смаженої курки

Парфуми доступні клієнтам в Іспанії й продаються як додатковий...

Вибір редактора
В продовження теми