Mars наповнить свої найвідоміші цукерки смаком гірчиці

Виробник спецій і соусів McCormick & Company співпрацює з Mars у розробці популярних цукерок Skittles зі смаком гірчиці.

Гірчичні солодощі будуть доступні протягом обмеженого періоду часу. Їх продаватимуть у США до Національного дня гірчиці, який припадає на 5 серпня.

З незвичайними гірчичними продуктами McCormick виходить на ринок уже впяте

Першим стало морозиво зі смаком гірчиці у 2019 році, яке компанія створила разом із виробником десертів Coolhaus. Після цього McCormick роздавала гірчичні пончики, які стали вірусними серед американської аудиторії.

Пакунки з гірчичними цукерками почнуть роздавати уже цього тижня.

Skittles, який належить світовому гіганту Mars, для випробовування гірчичного смаку, схоже, для нової кампанії обраний не випадково. Бренд відзначається своїм потягом до цікавих та незвичайних смаків. Наприклад, у 2019 році компанія випустила Zombie Skittles напередодні Хелловіну у п’яти смаках, один із яких був смаком «гнилих зомбі».

До слова, McCormick придбала бренд гірчиці в 2017 році в рамках угоди про купівлю харчового підрозділу Reckitt Benckiser на суму $4,2 млрд.

Нагадаємо, раніше Heinz, найвідоміший у світі виробник кетчупів та майонезів, об’єднався з американською компанією виробником солодощів Terry, аби створити неймовірне місиво — шоколадно апельсиновий майонез.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Китайці створили колірний індикатор «свіжості» морепродуктів, надихнувшись хамелеоном

Ключовою частиною виробництва морепродуктів є здатність виявляти диметиламін та аміак, які є показниками «псування». Сучасні стандарти ідентифікації свіжості риби...

На олії з мікробів смажатимуть котлети та картоплю фрі — краще для екології та здоров’я

Інновація потрапила на прилавки роздрібних точок продажу рік тому, проте це – дебют стартапу у закладах громадського харчування.Культивована олія...

Чайний гриб та віскі — мрія пострадянських бебі-бумерів стала реальністю

«Чайна індустрія стрімко розвивається, і росте швидше ніж кава, особливо серед молоді. Люди намагаються більше вивчати різні чаї та...

Без вертольотів: Optimist створив безалкогольну горілку, джин та текілу

Одна з таких торгових марок, Optimist, розробила відразу три «спиртові» напої, що не містять алкоголю.Optimist позиціонує свій продукт як...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

McDonald’s реконструював найбільший ресторан в Україні. Тепер він з ліфтом.

Зазначається, що загальна площа оновленого ресторану сягає 944 кв...

Стартап створив новий замінник яєць із відходів виробництва пива

Альтернативні яйця мають ті ж властивості зв'язування та емульгування,...

Кава проти ковіду: тепер її можна зварити прямо зі смартфону

Компанія Keurig Commercial придумала, як безпечно готувати каву для...

Сухий борщ: львівські підприємці розробили інновацію для ЗСУ

Підприємство було створене у березні 2021 року з ініціативи...

Через високий попит на ікру стародавньої риби її тепер роблять з водоростей

Інноваційна ікра на основі морських водоростей має такий же...

Вибір редактора
В продовження теми