Mars наповнить свої найвідоміші цукерки смаком гірчиці

Виробник спецій і соусів McCormick & Company співпрацює з Mars у розробці популярних цукерок Skittles зі смаком гірчиці.

Гірчичні солодощі будуть доступні протягом обмеженого періоду часу. Їх продаватимуть у США до Національного дня гірчиці, який припадає на 5 серпня.

З незвичайними гірчичними продуктами McCormick виходить на ринок уже впяте

Першим стало морозиво зі смаком гірчиці у 2019 році, яке компанія створила разом із виробником десертів Coolhaus. Після цього McCormick роздавала гірчичні пончики, які стали вірусними серед американської аудиторії.

Пакунки з гірчичними цукерками почнуть роздавати уже цього тижня.

Skittles, який належить світовому гіганту Mars, для випробовування гірчичного смаку, схоже, для нової кампанії обраний не випадково. Бренд відзначається своїм потягом до цікавих та незвичайних смаків. Наприклад, у 2019 році компанія випустила Zombie Skittles напередодні Хелловіну у п’яти смаках, один із яких був смаком «гнилих зомбі».

До слова, McCormick придбала бренд гірчиці в 2017 році в рамках угоди про купівлю харчового підрозділу Reckitt Benckiser на суму $4,2 млрд.

Нагадаємо, раніше Heinz, найвідоміший у світі виробник кетчупів та майонезів, об’єднався з американською компанією виробником солодощів Terry, аби створити неймовірне місиво — шоколадно апельсиновий майонез.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Одна з найбільших агрокомпаній світу інвестує у переробку водоростей на інноваційну складову рослинного м’яса

«Споживачі вважають продукти з океану модними та корисними для здоров’я», — говорить Ксав'є Мартін, глобальний менеджер по екстрактам морських...

Nestlé інвестує у фуа-гру з древньої японської приправи

Це вже другий сезонний запуск рослинної фуа-гри. Нова версія – результат більш тривалих досліджень і розробок, говорять в Nestlé....

Тайська компанія створила вишукану шинку із кореня лотоса

Шинку під брендом готової їжі Sun N Moon нещодавно продемонстрували на першій виставці THAIFEX-HOREC у столиці Таїланду.“Наша головна мета...

Тернопільський бренд створює “живу” пасту з чорнилами каракатиці

Для виробництва пасти підприємство використовує фермерські яйця та борошно грубого помолу Semola di grano duro. Його структура нагадує манку,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Відомий шеф-кухар Спайк Мендельсон інвестує в кокосові креветки

Спайк Мендельсон є власником ресторану PLNT Burger, що наразі...

Сінгапурський стартап винайшов машину для створення рослинних жовтків

Стартап запевняє, що яйця мають той самий смак і...

Лабораторному м’ясу пророкують «золоту лихоманку», а в стартапи інвестують мільйони

Раунд проводили Change Ventures та Crosslight Partners. Крім того,...

Британці створили магнієвий напій, що допомагає зосередитися та перемогти депресію

У магнієвій воді використовується унікальна формула компанії, TripleMg, що...

Сподобалось навіть принцу: в ЕС вперше дегустували м’ясо із клітин

Приватна дегустація культивованих свинячих ковбасок пройшла у новій штаб-квартирі...

Вибір редактора
В продовження теми