Mars наповнить свої найвідоміші цукерки смаком гірчиці

Виробник спецій і соусів McCormick & Company співпрацює з Mars у розробці популярних цукерок Skittles зі смаком гірчиці.

Гірчичні солодощі будуть доступні протягом обмеженого періоду часу. Їх продаватимуть у США до Національного дня гірчиці, який припадає на 5 серпня.

З незвичайними гірчичними продуктами McCormick виходить на ринок уже впяте

Першим стало морозиво зі смаком гірчиці у 2019 році, яке компанія створила разом із виробником десертів Coolhaus. Після цього McCormick роздавала гірчичні пончики, які стали вірусними серед американської аудиторії.

Пакунки з гірчичними цукерками почнуть роздавати уже цього тижня.

Skittles, який належить світовому гіганту Mars, для випробовування гірчичного смаку, схоже, для нової кампанії обраний не випадково. Бренд відзначається своїм потягом до цікавих та незвичайних смаків. Наприклад, у 2019 році компанія випустила Zombie Skittles напередодні Хелловіну у п’яти смаках, один із яких був смаком «гнилих зомбі».

До слова, McCormick придбала бренд гірчиці в 2017 році в рамках угоди про купівлю харчового підрозділу Reckitt Benckiser на суму $4,2 млрд.

Нагадаємо, раніше Heinz, найвідоміший у світі виробник кетчупів та майонезів, об’єднався з американською компанією виробником солодощів Terry, аби створити неймовірне місиво — шоколадно апельсиновий майонез.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Жінки можуть отримати 40 тис. грн на створення нового бізнесу

Грантова програма організована завдяки проєкту «Посилення ґендерного реагування та запобігання насильству щодо жінок і дівчат у гуманітарній кризі та...

У 2021 році буде складено Глобальний індекс продовольства

Глобальний індекс харчових інновацій дозволить порівняти фактори, що сприяють інноваціям у харчовій, алкогольній та агропродовольчій галузях у 10 провідних...

Вірусний апокаліпсис зумовив шалений ріст ринку альтернативного молока та м’яса

Про це йдеться у свіжому звіті, опублікованому провідною компанією з дослідження ринку Global Industry Analysts. На тлі кризи Covid-19 світовий...

Синергія, конкуренція та VOLIA до успіху: як працюватиме перший інноваційний foodtech-кластер в Україні

Нещодавно в Україні оголосили про створення справжнього інкубатора для інноваційних проєктів у харчовій промисловості — foodtech-кластеру VOLIA, який включатиме...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Китайці створили 3D-м’ясо за допомогою какао, грибів та злаків

Сонгбай Лю і Шаньшань Ван, дослідники з Університету Чжецзян...

У 900-літньому монастирі Ґрімберґен відкрили інноваційну пивоварню та ресторан

Ультрасучасна броварня абатства Ґрімберґен повертає мистецтво пивоваріння до його...

Сторічна компанія запекла корисні білки у вафлі, щоб догодити підліткам

Високопротеїнові вафлі Eggo Fully Loaded містять 10 грамів білка...

Піцайолло на батарейці. Інноваційний робот складає 150 піц на годину

xPizza One — це автономний кіоск для складання піци Установка...

Вінницький медобар приборкав бджіл, і тепер створює унікальні медово-ягідні пасти

Вінничани створюють солодкі десерти, поєднуючи натуральні інгредієнти з медом...

Вибір редактора
В продовження теми