Гірчичні солодощі будуть доступні протягом обмеженого періоду часу. Їх продаватимуть у США до Національного дня гірчиці, який припадає на 5 серпня.
З незвичайними гірчичними продуктами McCormick виходить на ринок уже впяте
Першим стало морозиво зі смаком гірчиці у 2019 році, яке компанія створила разом із виробником десертів Coolhaus. Після цього McCormick роздавала гірчичні пончики, які стали вірусними серед американської аудиторії.
Пакунки з гірчичними цукерками почнуть роздавати уже цього тижня.
Skittles, який належить світовому гіганту Mars, для випробовування гірчичного смаку, схоже, для нової кампанії обраний не випадково. Бренд відзначається своїм потягом до цікавих та незвичайних смаків. Наприклад, у 2019 році компанія випустила Zombie Skittles напередодні Хелловіну у п’яти смаках, один із яких був смаком «гнилих зомбі».
До слова, McCormick придбала бренд гірчиці в 2017 році в рамках угоди про купівлю харчового підрозділу Reckitt Benckiser на суму $4,2 млрд.
Нагадаємо, раніше Heinz, найвідоміший у світі виробник кетчупів та майонезів, об’єднався з американською компанією виробником солодощів Terry, аби створити неймовірне місиво — шоколадно апельсиновий майонез.