Лабораторне м’ясо продаватимуть у Європі через рік-два — є перша заявка

Ізраїльська Aleph Farms обійшла Європейський Союз і направилася прямо до швейцарської влади запит на схвалення продажу культивованої яловичини.

Це перша в історії заявка на продаж культивованого м’яса в Європі.

Запит до регуляторних органів є частиною співпраці компанії з Migros, найбільшим харчовим підприємством Швейцарії.

Як і в ЄС та в інших країнах світу, швейцарська регуляторна система включає надійний і заснований на доказах процес визначення безпечності нових харчових продуктів. Щоб продавати культивоване м’ясо в країні, такі компанії як Aleph Farms мають подати заявку на отримання дозволу від Федерального відомства з безпеки харчових продуктів і ветеринарії, надавши досьє безпеки. 

Досьє включає оцінку безпеки та широкі токсикологічні дослідження для демонстрації безпечності харчових продуктів. 

«Ми очікуємо, що процес розгляду та затвердження триватиме десь від 12 до 24 місяців», — каже Дідьє Тубіа, співзасновник і генеральний директор Aleph Farms. 

Швейцарія є країною з високою схильністю до інновацій

Згідно з дослідженням, проведеним Aleph Farms спільно з Migros, 74% швейцарських споживачів готові спробувати культивоване м’ясо. До цього їх спонукає головним чином цікавість і бажання дотримуватися таких принципів, як стійкість і добробут тварин. 

Мета Aleph Farms після отримання дозволу у Швейцарії – комерціалізувати своє м’ясо у всьому світі.

До слова, у ЄС ставлення до культивованого м’яса наразі неоднозначне. Італія взагалі намагається заборонити культивоване м’ясо, а такі країни, як Нідерланди та Данія, навпаки, інвестують у сектор

Натомість, наприклад, США і Сінгапур уже мають у продажі інноваційний продукт. Лише кілька тижнів тому Upside Foods і Good Meat отримали знаковий нормативний дозвіл на продаж культивованої курки в США. 

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кулебяка для Кулібіна. Uniliver навчає сім’ї винаходити їжу з відходів

«Харчові відходи — це зростаюча гуманітарна та екологічна криза», — говорить Крістіна Бауер-Планк з Unilever.Компанія взяла за мету боротьбу...

Інноваційний, але натуральний інгредієнт пригнічує ріст цвілі у хлібі та тортах

Продукт під назвою Shield V Plus Dry є натуральним інгредієнтом, який поєднує буферизований оцет і рослинні екстракти. Інгредієнт запобігає розвитку...

З’являться перші молочні продукти на лабораторній сироватці, яка повністю ідентична коров’ячій

Daisy Lab налагодила повний виробничий процес — від мікробів до створення кінцевого продукту — порошку сироваткового протеїну. Продукт виготовляється ферментерах...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати...

Веганський стартап легендарного рок-музиканта купує ринковий гігант

Бренд займається виробництвом замінника молока на основі трав та...

Вибір редактора
В продовження теми