Це перша в історії заявка на продаж культивованого м’яса в Європі.
Запит до регуляторних органів є частиною співпраці компанії з Migros, найбільшим харчовим підприємством Швейцарії.
Як і в ЄС та в інших країнах світу, швейцарська регуляторна система включає надійний і заснований на доказах процес визначення безпечності нових харчових продуктів. Щоб продавати культивоване м’ясо в країні, такі компанії як Aleph Farms мають подати заявку на отримання дозволу від Федерального відомства з безпеки харчових продуктів і ветеринарії, надавши досьє безпеки.
Досьє включає оцінку безпеки та широкі токсикологічні дослідження для демонстрації безпечності харчових продуктів.
«Ми очікуємо, що процес розгляду та затвердження триватиме десь від 12 до 24 місяців», — каже Дідьє Тубіа, співзасновник і генеральний директор Aleph Farms.
Швейцарія є країною з високою схильністю до інновацій
Згідно з дослідженням, проведеним Aleph Farms спільно з Migros, 74% швейцарських споживачів готові спробувати культивоване м’ясо. До цього їх спонукає головним чином цікавість і бажання дотримуватися таких принципів, як стійкість і добробут тварин.
Мета Aleph Farms після отримання дозволу у Швейцарії – комерціалізувати своє м’ясо у всьому світі.
До слова, у ЄС ставлення до культивованого м’яса наразі неоднозначне. Італія взагалі намагається заборонити культивоване м’ясо, а такі країни, як Нідерланди та Данія, навпаки, інвестують у сектор.
Натомість, наприклад, США і Сінгапур уже мають у продажі інноваційний продукт. Лише кілька тижнів тому Upside Foods і Good Meat отримали знаковий нормативний дозвіл на продаж культивованої курки в США.