Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з ринками ЄС, зареєструватися та продавати свою продукцію на міжнародних торгових майданчиках.
Організатори проєкту, розповідають, що перша група з 30 учасників розпочала програму консультаційного центру з питань електронної комерції у квітні та наразі успішно завершила діяльність. Серед них МСП з Молдови, Грузії, Азербайджану та Вірменії, а також п’ять з України.
Пізніше, у квітні, ще п’ять українських малих і середніх підприємств були відібрані з початкової групи заявників. Їхню участь підтримав МТЦ за фінансової підтримки уряду Японії в межах співпраці з EU4Digital.
Зараз проєкт готовий навчити електронній комерції ще 11 представників малих та середніх підприємств.
Після серії тренінгів учасники зможуть ефективно керувати та обслуговувати клієнтів через свої облікові записи на торгових майданчиках, використовувати логістичні можливості, які надає торговий майданчик. А також знайти рішення для юридичних, податкових, логістичних та інших проблем, пов’язаних з електронною комерцією.
Кінцевий термін подачі заявок – 31 липня 2023 року о 16:00 (за брюссельським часом).
Загалом EU4Digital проведе чотири групові тренінги, які охоплюють конкретні теми електронної комерції та вибрані торгові майданчики. Серед таких – Amazon, eBay, Etsy, Zalando, Pigu, Allegro, OTTO, Bol і Kaufland. Кожна компанія отримає 5 годин індивідуальних консультацій.
Нагадаємо, українські виробники їжі можуть подати заявки на участь у грантових програмах. Наприклад, можна отримати до 100 тис. грн на виробництво меду та сиру, а ветеранам компенсують до 1 млн грн на обладнання.