Гігант харчопрому створив алкогольний коктейль зі смаком маринованих огірків

Виробник маринованих огірків Claussen Pickles, що належить харчовому гіганту Kraft Heinz, об’єднався з виробником напоїв Spritz Society, щоб створити алкогольний коктейль з фірмовим смаком маринованих огірків.

Це перший раз, коли Claussen виходить на ринок напоїв за свою 150-річну історію.

У компанії говорять, що все почалося у 2022 році як першоквітневий жарт, який отримав широкий відгук серед шанувальників. Сьогодні коктейль став реальністю, і його дійсно хочуть скуштувати. 

Коктейль виготовляється на основі білого вина з фруктовим смаком

Напій містить 6% алкоголю, 120 ккал та лише 5 грамів цукру у складі, і має «освіжаючий, хрусткий смак з відтінком солоних огірків». 

Коктейль під назвою Spritz Society Pickle від Claussen випускається у лімітованій версії та доступний до замовлення лише на сайті. Дві упаковки по 4 банки у кожній можна придбати за $50. Продукт продаватимуть доти, доки він буде в наявності.

Нагадаємо, раніше в Києві з’явився бар, де у якості коктейлю міксують ром з йогуртом. А всесвітньо відома компанія Sugarlands Distilling створила коктейлі з самогоном.

Джерело: Claussen 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рейтинг зернових: найкращі варіанти для поліпшення травлення

Щодня ми вживаємо різноманітні продукти, кожен з яких має свій вплив на наш організм. Окрім білків, жирів та вуглеводів...

На Kickstarter шукають інвестиції на суперфуд з меду та амаранту. В Україні такий уже їдять

Кампанія по збору коштів завершується через 35 днів, і проєкт уже отримав більше двох десятків зацікавлених у його розвитку...

Світовий виробник в’яленого м’яса замінив корів на королівські гриби і додав диму

Закуски створюють з королівської гливи. Ці гриби мають волокна, які максимально нагадують справжнє м’ясо — і за зовнішнім виглядом,...

Найцікавіші новинки серед веганських продуктів на світовому ринку

Рослинне харчування постійно набуває популярності — про це свідчить дослідження, опубліковане проєктом Smart Protein у партнерстві з ProVeg International,...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Може вас зацікавити

Що таке альтернативний білок? Історія його дослідження, стартапи і технології

Замінники м'яса із гороху; макаронні вироби, які містять білок...

Захисники та захисниці можуть отримати 1 млн грн гранту на власний бізнес

Захисники і захисниці можуть отримати на ці цілі від...

Робот-ресторан, який готує 400 страв з макаронів за годину, отримав мільйонні інвестиції

Нове фінансування є наступним раундом залучення інвестицій після отримання...

Корейський стартап створив інгредієнт, який надає рослинам смак м’яса

ACOMS — це протеїн Х-фактора, знайдений і “витягнутий” із...

Українці стали більше пити кави вдома — дослідження.

Основні світові тренди ринку кави дійшли й до українського...

Вибір редактора
В продовження теми