Такої думки Емі Чен, головний операційний директор UPSIDE Foods, яка нещодавно отримала в США дозвіл на комерційні продажі свого продукту.
Чен говорить, що процес вирощування м’яса її компанією може мати не тільки великий вплив на виробництво харчових продуктів, але й на навколишнє середовище.
«Виробництво культивованого м’яса обіцяє дозволити людям продовжувати їсти м’ясо, яке вони люблять, і водночас відійти від традиційного способу вирощування, і добре при цьому почуватися», — сказала вона.

UPSIDE нещодавно представив свою культивовану курячу грудку у вегетаріанському ресторані Bar Crenn у Сан-Франциско. М’ясо смажили в клярі темпура з Recado Negro і подавали з паленим перцем, чилі айолі та прикрашали їстівними квітами і зеленню з ферми Bleu Belle від французького шеф-кухаря Домінік Кренн.
Це був перший випадок, коли Кренн подала м’ясо у своєму ресторані після того, як стала вегетаріанкою у 2018 році.
Чен описує культивовану курку UPSIDE як соковиту на смак. Це – темне м’ясо, але з жирним профілем білого м’яса.
Продукт вирощують з клітин, фібробластів, взятих з курячого ембріона.
Культивована грудка готова до приготування через два-три тижні, у порівнянні з двома-трьома місяцями для традиційного вирощування курки.