Інноваційна технологія базується на процесах ферментації. Компанія називає її справжнім “проривом”.
Технологія дозволила скоротити вміст цукру у солоді, молоці та фруктових соках на 30%
Nestle акцентує, що це майже не впливає на смак або текстуру.
Зниження рівня цукру в асортименті продуктів є пріоритетом для Nestle, говорить головний технічний директор компанії Штефан Палцер.
Зменшуючи вміст цукру, глобальна компанія пропонує їжу з більшим вмістом пробіотичних волокон. Зокрема, це стосується молока. Пробіотичні волокна, своєю чергою, підтримують ріст корисних бактерій, що призводить до сприятливого складу мікробіому у здорових дорослих.
Технологія ферментування для зниження вмісту цукру спочатку була апробована під час розробки напоїв на основі какао та солоду для ринку Південно-Східної Азії у 2021 році. Зараз вона використовується у виробництві напоїв у країнах Азії, Африки та Латинської Америки.
До слова, це вже друга технологія зниження вмісту цукру, яку Nestle розробила та оприлюднила. У 2016 році компанія заявила, що знайшла спосіб структурувати кристали цукру, щоб язик сприймав майже однакову солодкість, навіть якщо в шоколаді міститься менше цукру. Через 2 роки Nestle представила Milkybar Wowsomes, який мав підтвердити цю теорію. Батончики містили менше 37 грамів цукру на 100 грамів, що на 30% менше цукру, ніж подібні шоколадні вироби.
Нагадаємо, Nestle вкладає рекордні інвестиції, щоб зробити їжу смачнішою.