Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Навіть за 25-відсоткової надбавки до ціни значна кількість споживачів прийме сир, отриманий за допомогою мікробної ферментації як замінник звичайному тваринному сиру.

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується, що початкова частка ринку інноваційного продукту може скласти 22%. А ставши еквівалентом звичайним сирам, мікробний продукт може претендувати на 33% ринку.

Світло на майбутню “молочну революцію” пролило дослідження Університету Саскачевану, проведене спільно з європейським лідером у сфері прецизійної ферментації компанією Formo.

Дослідження базуються на опитуванні понад 1200 жителів Великобританії

Нагадаємо, Formo до 2023 року пообіцяла вивести на ринок молочний білок, який виготовляється без використання коров’ячого молока

Для цього компанія використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного білка. Ці клітини вирощують у ферментері, доки не буде отримано достатньо білка для «збору врожаю». 

Далі сировину поєднуються з рослинними жирами та вуглеводами, створюючи основу для подальшого виробництва сиру.

Для коагуляції продукту від «молока» до сиру використовують ферменти та тепло. Отриманий продукт відразу пакують як свіжий сир. Також його можна лишити на дозрівання.

За словами Оскара Золмана Томаса, провідного дослідника Formo, спостереження показують, що навіть підвищення цін на інноваційний сир не обов’язково призведе до зниження споживання. 

«Споживачі уже зараз шукають альтернативні варіанти», – говорить він. 

Нагадаємо, колишній вчений Google та SpaceX перевинайшов сир за допомогою великих даних.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Майже Силіконова: В Дубай з’явиться Долина харчових технологій

Проєкт має на меті створення цілісного сучасного містечка, що стане центром інноваційних розробок дослідників, підприємців, стартапів та галузевих експертів,...

Мільярд на рослинному тунці, веганських яйцях та креветках — світовий гігант заробив на foodtech

Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet, Natural Bliss, Vuna та Sweet Earth. Сюди ж варто додати...

Бренд компанії Nestlé створив пиво зі смаком легендарної піци

Цього року Tombstone у співпраці з виробником пива Voodoo Ranger, обіцяє вивести на ринок пиво IPA зі смаком піци.Пиво...

Продукт із морквяних відходів отримав світову нагороду за інновації

Plant Based World Expo відзначає інновації в промисловості харчових продуктів і напоїв рослинного походження. Цього року було подано понад...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

Ізраїльський стартап створив цукрозамінник, який бореться з раком

Для демонстрації солодкості CarobWay створив із альтернативного цукру прототипи...

Американці створили порошкові натуральні соки, які поліпшують травлення

Американська MCB випустила на ринок FiberJuice — лінійку порошків...

Вибір редактора
В продовження теми