Минулого року Armored Fresh залучила $23 млн інвестицій, щоб розширити наявну лінійку популярних закусок в американському стилі.
Компанія стверджує, що інноваційний сир має кремову текстуру та чіткий гострий, солоний і горіховий смаки, що асоціюються зі звичайним молочним сиром.
На етапі розробки продукту команда Armored Fresh провела кілька випробувань, щоб створити найбільш досконалий рецепт. Сир з вівсяного молока не містить сої, глютену, молочних продуктів, консервантів або штучних ароматизаторів.
Вівсяні скибочки дебютували в роздрібних магазинах та закладах громадського харчування.
За словами Даніеля Янга, менеджера з продажу Armored Fresh у США, основним напрямком їх роботи є покращення харчового профілю молочних продуктів рослинного походження. Раніше він розповідав, що компанія працює над тим, щоб серед інших переваг збільшити кількість рослинного білка на порцію з 1 грама до 15-20 грамів.
«Потенційно ми могли б додати вітаміни, пробіотики, і навіть є розмови про те, щоб, можливо, включити нутрицевтики», — сказав Ян.
Раніше компанія Armored Fresh оголосила про створення сиру на основі мигдалю – у формі кубиків, крем-сиру та подрібненої моцарели. Від безлічі інших ці веганські продукти відрізняє запатентований процес бродіння, який компанія застосовує, щоб максимально наблизити рослинні аналоги до традиційних продуктів.
Нагадаємо, до цього колишній вчений Google та SpaceX перевинайшов сир за допомогою великих даних.
Джерела: Armored Fresh, The Green Queen