Американські аналітики доходять висновку, що найкращі перспективи в поточних умовах має вулична їжа. Вона приносить різноманітність смаків за невеликий бюджет.
51% споживачів говорять, що інфляція скорочує їх витрати на їжу
При цьому 42% опитаних зазначають, що їм подобається їжа, яка позитивно впливає на фізичне та психічне здоров’я.
Як джерело протеїну 77% дорослих американців обирають м’ясо. Найчастіше це – м’ясо для барбекю. При цьому майже половина готова експериментувати з новими смаками, готуючи вечерю на свіжому повітрі.
Від рослинних замінників м’яса споживачі хочуть отримувати більше смаку. Лише третина опитаних обирають рослинне м’ясо, тому що вважають приємним його смаковий профіль. Решта скоріше б віддала перевагу справжньому тваринному м’ясу.
T. Hasegawa акцентує, що у меню все частіше проникають інгредієнти з водоростей.
Також зростає популярність грибів як адаптогенів або ноотропів.
І хоча споживачі прагнуть до “чистої етикетки”, тобто якомога меншої кількості простих продуктів у складі готової їжі, вони відкриті до неочікуваних поєднань.
Нагадаємо, фінський стартап пропонує годувати місію астронавтів на Марс їжею, створеною з повітря.