Вуличний фаст-фуд, водорості та гриби — їжа цього року. Дослідження.

У 2023 році споживачі шукають нових вражень від їжі, ніж будь-коли раніше. При цьому намагаючись вкластися в бюджет, який “з’їдає” інфляція. Про це свідчить новий звіт T. Hasegawa про тренди-2023 у сегменті їжі та напоїв.

Американські аналітики доходять висновку, що найкращі перспективи в поточних умовах має вулична їжа. Вона приносить різноманітність смаків за невеликий бюджет.

51% споживачів говорять, що інфляція скорочує їх витрати на їжу

При цьому 42% опитаних зазначають, що їм подобається їжа, яка позитивно впливає на фізичне та психічне здоров’я.

Як джерело протеїну 77% дорослих американців обирають м’ясо. Найчастіше це – м’ясо для барбекю. При цьому майже половина готова експериментувати з новими смаками, готуючи вечерю на свіжому повітрі.

Від рослинних замінників м’яса споживачі хочуть отримувати більше смаку. Лише третина опитаних обирають рослинне м’ясо, тому що вважають приємним його смаковий профіль. Решта скоріше б віддала перевагу справжньому тваринному м’ясу.

T. Hasegawa акцентує, що у меню все частіше проникають інгредієнти з водоростей.

Також зростає популярність грибів як адаптогенів або ноотропів. 

І хоча споживачі прагнуть до “чистої етикетки”, тобто якомога меншої кількості простих продуктів у складі готової їжі, вони відкриті до неочікуваних поєднань. 

Нагадаємо, фінський стартап пропонує годувати місію астронавтів на Марс їжею, створеною з повітря.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інвестори вкладають $0,2 млрд у м’ясо з «пробірки» — завод збудують у Перській затоці

Зараз Eat Just культивує курятину на потужностях в Сінгапурі та співпрацює з сервісом foodpanda, аби доставляти інноваційну їжу відразу...

Не гудуть. ТОП-10 компаній, які планують нажитися на їстівних хробаках та цвіркунах

BUG смажить сушені цвіркуниПіонер у світі розробки рецептур продуктів із комах, Better Universal Grub, або BUG, хоче покласти на...

Борис Шестопалов, співвласник компанії HD-group про майбутнє харчової галузі і foodtech

Борис Шестопалов — український підприємець у сфері агріфуд, віце-президент Всеукраїнської асоціації пекарів, член аграрного комітету Спілки українських підприємців і...

Рослина із запахом гниючої плоті стала основою для веганських кальмарів

Коньяку – японська рослина, яка має давню історію. Інші її назви – «диявольський язик», «лілія вуду», «зміїна пальма» або...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Триатлоніст створив інноваційне пиво для відновлення м’язів після фітнесу

Такий напій розробив стартап Goxoa. Після досліджень компанія зварила...

Корейський енергетик з пюре банану здобув прихильників серед американських зірок кіно

Banano Energy Drink виготовляється зі 100% бананового пюре з...

Набори для приготування їжі зробили британську компанію мільярдером

Компанія Hello Fresh, що працює у Великобританії, США, Німеччині,...

Вибір редактора
В продовження теми