Лабораторне м’ясо в промислових масштабах згодом стане доступним для всіх — стартап

За допомогою вже існуючих комерціалізованих технологій та підходів культивоване м'ясо може досягти ціни у розмірі $65 доларів за кілограм.

Це може бути конкурентоспроможною ціною в порівнянні з цілими шматками м’яса, такими як філе-міньйон та тендерлоїни, але все ще в 6 разів дорожче за яловичину, йдеться в останньому дослідженні стартапу Ark Biotech, що займається виробництвом біореакторів.

Щоб культивоване м’ясо стало придатним для масового споживання, воно повинно стати дешевшим.

Ark пропонує чотири способи зниження собівартості: зниження вартості середовища росту клітин, покращення врожайності біомаси, оптимізація біопроцесу та зменшення капіталовкладень (амортизації), переважно за рахунок більших біореакторів.

Компанія вважає, що збільшення розміру біореакторів є головним важелем для зниження CapEx (капітальних витрат): більші біореактори також знижують прямі витрати на виробництво товарів через нижчу амортизацію та зменшену потребу в робочій силі.

Ще один важливий чинник зменшення прямих витрат – здешевлення середовища вирощування клітин хоча б до $1 за літр. У поєднанні з іншими покращеннями це може підтримати паритет цін для культивованого м’яса.

У цілому, дослідження Ark показує, що культивоване м’ясо може стати доступним для масового споживання, якщо будуть досягнуті значні покращення в технології та виробничих процесах, що знизять вартість продукту. 

Це може привести до зростання популярності культивованого м’яса та зменшення залежності від традиційного виробництва м’яса з тварин, вважають аналітики.

Нагадаємо, найбільший у світі виробник м’яса бразильська компанія JBS заявила про вхід у сегмент культивованих продуктів.

Джерела

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бразильські вчені розробили спеціальний гель для масового 3D-друку хлібних продуктів. На черзі м’ясо та овочі

Вчені із Університету Сан-Паоло разом зі своїми колегами із Франції винайшли спеціальні гідрогелі, з яких тепер можна буде «друкувати»...

Виробники синабонів із сиром брі відкривають власне кафе. Замовлення зросли в 10 разів

Заклад буде розташований на вулиці Гоголівській, там же знаходиться і виробництво. Наразі власниці — Оля і Настя Бабенцови — займаються...

Морський мох стане новим трендом їжі наступного року — його популярність виросла вчетверо

Ізраїльські аналітики Tastewise заявили, що новий суперфуд — морський мох — набуде піку популярності від 2022 року.Згадки та соціальні...

Перша в Україні високогірна сироварня виготовлятиме сир з «митою кіркою»

Технологія передбачає особливий догляд за сирами при дозріванні Він полягає у витримці сирів в окремій камері з регульованою температурою та...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Що їсти взимку: найкорисніші страви та продукти на сезон

Зимове харчування: що їсти дітям та дорослимТеплий суп....

Ринок сухих сніданків зросте на третину. В тренді — беззернові та протеїнові

До 2025 року показник досягне $75,44 млрд.У лондонській аналітичній...

Український бренд виготовляє молоко для покращення пам’яті — із вівса та гречки

Гречане молоко Green Smile є 100% рослинним напоєм, який...

Чіпси зі смаком квашеної капусти та шоколад із манго — хіти китайського ринку фастфуду

Такими результатами аналізу ринку поділилася Dada Group, що керує...

Нідерландська селекційна компанія створила огірки, які можна смажити

Після приготування огірки лишаються твердим і хрустким Розробник стверджує, що...

Вибір редактора
В продовження теми