Півторастолітня компанія створила інноваційні снеки для тих, хто хоче схуднути

General Mills зосередилась на розробці продуктів сніданків та перекусів, які допомагають споживачам боротися зі своєю вагою.

General Mills (створена у 1866 році) називає чотири тенденції сучасної дієти: збільшення кількості білка, зменшення кількості шкідливих вуглеводів, споживання калорій, над якими організму доводиться більше попрацювати, і зменшення споживання “пустих” калорій. 

«Коли ми розробляємо харчові продукти, то не обов’язково думаємо лише про одне чи інше, — говорить Джоді Бенсон, директор з інноваційних технологій компанії. – Ми зосереджені на створенні портфоліо рішень, щоб люди самі з’ясували, з якою комбінацією вони можуть отримати найбільший результат».

За даними Національного інституту здоров’я, приблизно кожен третій дорослий і кожна шоста дитина мають надмірну вагу. Це може спричинити низку проблем зі здоров’ям, у тому числі підвищений ризик діабету 2 типу, високого кров’яного тиску та інсульту. 

Також це чинить тиск на виробників харчових продуктів, щоб вони включали у свій портфель більше корисних продуктів.

Щоб зламати цей тренд, General Mills вдається до інновацій. Зокрема, компанія розробила снек-батончик і лінійку чипсів під назвою Good Measure для тих, хто прагне контролювати рівень цукру. 

Лінійка дебютує цього літа в 6500 точках роздрібної торгівлі

Також у процесі розробки – нові супи Progresso. Вони містять від 17 до 25 грамів білка, що становить половину рекомендованої середньої щоденної норми. Така їжа сподобається людям, які прагнуть уникати м’яса та отримувати необхідний білок альтернативним шляхом.

Іншим новим продуктом для тих, хто хоче схуднути, є пластівці, закуски та йогурт під назвою Ratio. Хрусткі батончики продаються як дружні до кето та містять лише 1 грам цукру. 

Нагадаємо, раніше новозеландці розробили таблетку для схуднення із хмелю.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Веганська баранина потрапила в мішленівські ресторани та кращі стейк-хауси Європи

Розроблені харчовою технологічною компанією Redefine Meat, рослинні стейки подають у елітних ресторанах Німеччини, Нідерландів та Ізраїлю, а також у...

Творець першої у світі лабораторної риби тепер друкує на 3D-принтері диких вугрів

Це сталося після того, як виробник дебютував з першим у світі культивованим окунем разом із сінгапурським виробником культивованого м’яса...

Фудтех України 2022: тренди, інвестори, новинки, стартапи, компанії

За оцінкою Pitchbook, сервіси та технології «навколо їжі» залучають інвестиції понад 1 мільярду доларів щорічно. Фудтех України постійно зростає,...

Вінницька компанія робить макарони з виноградними кісточками та гарбузом

Макарони «Мак-Вар Екопродукт» — єдині, що визнані МОЗ України офіційно дієтичними Вони виготовляються за запатентованою технологією. Продукція пройшла дослідження в Науковому...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Бренд Unilever створив синьо-жовті кросівки із залишків їжі, що йде у смітник

Гриби, кукурудза, яблука та виноград – тепер вони можуть...

Вулканічне м’ясо, лабораторна курятина та штучні яйця — 10 foodtech-проєктів, у які інвестували мільярди у 2021 році

Щонайменше 13 раундів залучення інвестицій принесли гравцям фудсегменту від...

Стартап розклав стевію на молекули, щоб створити ідеально підсолоджувач

PureCircle розробили власні сорти стевії та пропонують найширший, з...

Кава з лаймом. Концептуаліст Худо про нові ресторани, карантинну доставку та інстаграмну люстру

NEWFOOD поспілкувався зі співзасновником холдингу Андрієм Худо про нові...

Замовлення веганської їжі зросли удвічі, а на Різдво кожен п’ятий не їстиме м’яса

Особливо помітний стрибок спостерігався після Всесвітнього місяця веганів у...

Вибір редактора
В продовження теми