General Mills (створена у 1866 році) називає чотири тенденції сучасної дієти: збільшення кількості білка, зменшення кількості шкідливих вуглеводів, споживання калорій, над якими організму доводиться більше попрацювати, і зменшення споживання “пустих” калорій.
«Коли ми розробляємо харчові продукти, то не обов’язково думаємо лише про одне чи інше, — говорить Джоді Бенсон, директор з інноваційних технологій компанії. – Ми зосереджені на створенні портфоліо рішень, щоб люди самі з’ясували, з якою комбінацією вони можуть отримати найбільший результат».
За даними Національного інституту здоров’я, приблизно кожен третій дорослий і кожна шоста дитина мають надмірну вагу. Це може спричинити низку проблем зі здоров’ям, у тому числі підвищений ризик діабету 2 типу, високого кров’яного тиску та інсульту.
Також це чинить тиск на виробників харчових продуктів, щоб вони включали у свій портфель більше корисних продуктів.
Щоб зламати цей тренд, General Mills вдається до інновацій. Зокрема, компанія розробила снек-батончик і лінійку чипсів під назвою Good Measure для тих, хто прагне контролювати рівень цукру.
Лінійка дебютує цього літа в 6500 точках роздрібної торгівлі
Також у процесі розробки – нові супи Progresso. Вони містять від 17 до 25 грамів білка, що становить половину рекомендованої середньої щоденної норми. Така їжа сподобається людям, які прагнуть уникати м’яса та отримувати необхідний білок альтернативним шляхом.
Іншим новим продуктом для тих, хто хоче схуднути, є пластівці, закуски та йогурт під назвою Ratio. Хрусткі батончики продаються як дружні до кето та містять лише 1 грам цукру.
Нагадаємо, раніше новозеландці розробили таблетку для схуднення із хмелю.