Всього по Україні «Бінокль Кава» має 72 кавʼярні, ще понад 50 – у процесі відкриття.
Виторг компанії за 2022 рік склав 15 млн грн.
«Бінокль Кава» була заснована підприємцями Андрієм Вардзаруком і Тарасом Сотніченко у Києві у 2013 році. Їхньою ідеєю було позбавити людей від необхідності стояти у чергах за смачною кавою.
Кава у цифрових кав’ярнях максимально схожа на ту, яку готує бариста
Це досягається завдяки професійно налаштованому обладнанню, високоякісним зернам, та натуральному молоку замість сухого.
У компанії розповідають, що маржинальність приготування кавапоїнтів набагато вища, ніж у звичайних кав’ярень. Адже такий заклад може обслуговувати одна людина. Окрім того, оренда площі для цифрової кав’ярні в десять разів дешевша, ніж приміщення для звичайної кав’ярні.
Інвестиції у відкриття цифрової кав’ярні складають від $5 600. Для порівняння, зазвичай у відкриття стріт-фуд закладу необхідно вкласти у 2-3 рази більше.
Цифрова кав’ярня окуповується за 8-14 місяців
Щоб бути у плюсі, достатньо продавати від 6 стаканів напою в день, обіцяють автори ідеї. За оптимальних умов прибуток одного закладу складатиме $400-1400 щомісяця.
Нагадаємо, раніше два гіганти з Сіетла, Starbucks та Amazon об’єднали власні сили та створили кав’ярню, де можна купити каву за відбитком пальця.
Джерела: Бінокль Кава, Forbes, FRANCHISE CAPITAL