Щоб отримати свіже печиво, заготовки необхідно помістити на короткий час до мікрохвильовки.
У рецептурі використовуються якісні натуральні інгредієнти – крижане масло та коров’яча пахта (побічний продукт, що утворюється під час збивання вершків на масло).
Ще однією особливістю є те, що у виробництві застосовується багато ручної роботи.
Компанію Mason Dixie у 2014 році заснувала 36-річна Айша Абуелхіга, яка працювала консультантом в Audi. Вона виросла у малозабезпеченій сім’ї, де батьки-емігранти тримали ресторан їжі на виніс.
Щоб оплатити навчання в університеті, американка азійського походження працювала у чотирьох ресторанах. Проте швидко зрозуміла, що побудувати кар’єру у консалтингу займе щонайменше 20 років. Поряд з роботою Айша зосередилась на мрії – створенні комфортної для споживання їжі.
Відразу після заснування Mason Dixie засновниця запустила рекламну кампанію у Facebook та Twitter, а згодом її історія пострапила у The Washington Post.
Через 4 роки компанія мала 1200 власних магазинів та кілька партнерів у рітейлі.
На початку пандемії попит на заморожене печиво зріс на 400%
Зараз у Mason Dixie 28 співробітників, а її оборот досягнув 8-значної цифри. Наступна мета компанії — стати брендом з мільярдним доходом.
Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що українська крафтова пекарня “Витач” випікає на дровах енергетичне печиво за старовинною рецептурою.
Джерела: Mason Dixie, Business Insider