Гігант ринку разом зі штучним інтелектом від Безоса створили сир майбутнього

Гігант продовольчого ринку Kraft Heinz разом зі стартапом-єдинорогом NotCo, що прагне перевинайти продукти харчування завдяки штучному інтелекту, оголосили про запуск NotCheese – рослинної версії культового американського сиру Kraft.

Згідно з коментарями до квартального звіту про прибутки Kraft Heinz, уже в листопаді цього року сир буде доступний приблизно в 30 магазинах. 

Повноцінне розгортання продукту планується наступного року

Хоча Kraft Heinz має величезне портфоліо продуктів, історично компанія демонструє відносно невелику присутність у сегменті рослинних альтернатив. Натомість NotCo спеціалізується саме на рослинній їжі, і останнім запуском заявила про це досить чітко.

Мігель Патрісіо, генеральний директор Kraft Heinz, говорить, що NotCheese — «неймовірний».

«Він має смак сиру, пахне сиром і плавиться, як сир, — сказав Патрісіо. – Це дуже відрізняється від усього, що є на ринку».

Основними інгредієнтами NotCheese є вода, кокосова олія, модифікований кукурудзяний крохмаль і білок нуту. 

Сир представлений у трьох видах – чеддер, американський та проволонський

За інформацією Bloomberg, наступним продуктом Kraft Heinz та NotCo стане майонез на рослинній основі. Обидві компанії уже працюють над прототипом. Виробництво рослинного майонезу, ймовірно, також стартує наступного року.

Нагадаємо, раніше Kraft Heinz створила морозиво зі смаком макаронів та сиру, а також справжній космічний кетчуп із марсіанських помідорів.

Джерела: Kraft Heinz, Bloomberg

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бекон із яблук, картоплі та кленового сиропу переміг натуральне м’ясо у всесвітньому конкурсі

М’ясо рослинного походження було визнано кращим порівняно з тваринним м’ясом Переможцем у категорії найкращого мяса для сніданку став веганський бекон...

Виробник веганського меду удосконалив технологію та готується до запуску в Європі

Рік тому компанія провела два стартові раунди залучення інвестицій – на $5,7 млн та $2,2 млн. А також отримала...

Прориви ринку foodtech: від найшвидшого протеїну до передачі ароматів на відстані

Німці, які навчились за допомогою мікробів виробляти найшвидший протеїн у світі, виходять на обсяги у 10 тонн інноваційного білка...

Французький стартап створив надпоживне веганське молоко з водоростей

Очолюваний жінками стартап мав на меті запропонувати споживачам альтернативний молочний продукт, відійшовши від традиційних рослинних інгредієнтів, який би спростив...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні...

Велика цукрова компанія створила соковите рослинне м’ясо із жому

Fidesse – це інгредієнт, який має надати ідеальної текстури...

Корінна японська рослина замінить консервант у ковбасі та зменшить канцерогенний вплив

Група вчених випробувала продукти з використанням екстракту споришу японського,...

Найбільша в Україні мережа віртуальних ресторанів готова вийти на закордонні ринки

За розрахунками Дениса Кривенка, власника Foodz Ukraine, відкриття однієї...

Ні луски, ні хвоста. Рослинна риба припливла до України

Зі стрімким ростом популярності продуктів на рослинній основі, споживачі...

Вибір редактора
В продовження теми