Згідно з коментарями до квартального звіту про прибутки Kraft Heinz, уже в листопаді цього року сир буде доступний приблизно в 30 магазинах.
Повноцінне розгортання продукту планується наступного року
Хоча Kraft Heinz має величезне портфоліо продуктів, історично компанія демонструє відносно невелику присутність у сегменті рослинних альтернатив. Натомість NotCo спеціалізується саме на рослинній їжі, і останнім запуском заявила про це досить чітко.
Мігель Патрісіо, генеральний директор Kraft Heinz, говорить, що NotCheese — «неймовірний».
«Він має смак сиру, пахне сиром і плавиться, як сир, — сказав Патрісіо. – Це дуже відрізняється від усього, що є на ринку».
Основними інгредієнтами NotCheese є вода, кокосова олія, модифікований кукурудзяний крохмаль і білок нуту.
Сир представлений у трьох видах – чеддер, американський та проволонський
За інформацією Bloomberg, наступним продуктом Kraft Heinz та NotCo стане майонез на рослинній основі. Обидві компанії уже працюють над прототипом. Виробництво рослинного майонезу, ймовірно, також стартує наступного року.
Нагадаємо, раніше Kraft Heinz створила морозиво зі смаком макаронів та сиру, а також справжній космічний кетчуп із марсіанських помідорів.
Джерела: Kraft Heinz, Bloomberg