Водій вантажівки створив зефір у аерозольному балончику

Американський стартап Sh'mallow почав продавати аерозольні балончики з безмолочним зефіром.

Зефір в аерозолі можна розпилювати на морозиво, печиво, коктейлі для дорослих або (якщо ніхто не дивиться) прямо до рота.

Упаковка з 3 зефірних балончиків коштує 30 доларів і включає міні-факел для підсмажування.

Стартап заснував Кенні Бейкер, водій вантажівки комерційної компанії з водопостачання та каналізації. Ідея створення нового продукту з’явилася після попередньої роботи у кав’ярні.

«Я зрозумів, що має бути спосіб, щоб зефір вийшов як збиті вершки», — розповідає Бейкер.

За його словами, зефір рідко зберігають у кав’ярнях, тому що він легко черствіє і його викидають. Щоб зефір перестав бути клопотом, Бейкер вирішив його збити.

Маючи досвід у будівництві, пожежогасінні та водінні вантажівок, він взявся за розробку аерозольного обладнання та рецептури.

Формула інноваційного зефіру — це в основному цукор і яєчний білок

А от желатин довелося виключити, щоб продукт не застрягав всередині банки.

Після розробки продукту Бейкер відкрив магазин неподалік від власного дому, і тепер займається виробництвом разом зі своєю дружиною Лаурою та батьками.

Аерозольний зефір м’якший, ніж звичний традиційний, але набагато густіший, ніж збиті вершки.

Щоб продукт лягав щільніше та тримав піки, його радять охолодити.

Нагадаємо, раніше чиказький стартап створив зефір з сидром та активованим вугіллям.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Торговий партнер України відкрив першу цвіркунову ферму. Комах смажать та мелють на борошно

У супроводі гучного цвірінькання тони комах на своїй фермі, Гапаров розповідає, що натхненням для нього стали численні статті в...

На створення окремого інституту по вивченню кліткового м’яса виділили 10 мільйонів доларів

Ця фінансування є частиною інвестиції у $146 млн, які Міністерство сільського господарства США (USDA) роздає за програмою створення стійких...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту та прочитали опис того, як він був підготований, 72% сказали,...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Вчені назвали несподіваний інгредієнт, який покращує рослинне м’ясо

До такого висновку дійшли в Університеті Путра в Малайзії. Дослідники...

Український виробник створює гранолу зі спіруліною та кольорове лате

У асортименті компанії – органічна гранола, безглютенове борошно (амарантове,...

Перша фабрика лабораторного м’яса з’явиться у Канаді у 2024 році

The Better Butchers хоче стати першою компанією в Канаді,...

Першій компанії у світі дозволили вирощувати лабораторне м’ясо для домашніх тварин

Це стало новою віхою в зростаючому секторі культивованих кормів...

Вибір редактора
В продовження теми