Зефір в аерозолі можна розпилювати на морозиво, печиво, коктейлі для дорослих або (якщо ніхто не дивиться) прямо до рота.
Упаковка з 3 зефірних балончиків коштує 30 доларів і включає міні-факел для підсмажування.
Стартап заснував Кенні Бейкер, водій вантажівки комерційної компанії з водопостачання та каналізації. Ідея створення нового продукту з’явилася після попередньої роботи у кав’ярні.
«Я зрозумів, що має бути спосіб, щоб зефір вийшов як збиті вершки», — розповідає Бейкер.
За його словами, зефір рідко зберігають у кав’ярнях, тому що він легко черствіє і його викидають. Щоб зефір перестав бути клопотом, Бейкер вирішив його збити.
Маючи досвід у будівництві, пожежогасінні та водінні вантажівок, він взявся за розробку аерозольного обладнання та рецептури.
Формула інноваційного зефіру — це в основному цукор і яєчний білок
А от желатин довелося виключити, щоб продукт не застрягав всередині банки.
Після розробки продукту Бейкер відкрив магазин неподалік від власного дому, і тепер займається виробництвом разом зі своєю дружиною Лаурою та батьками.
Аерозольний зефір м’якший, ніж звичний традиційний, але набагато густіший, ніж збиті вершки.
Щоб продукт лягав щільніше та тримав піки, його радять охолодити.
Нагадаємо, раніше чиказький стартап створив зефір з сидром та активованим вугіллям.