Довгостроковий план Bob Snail – довести частку експорту до 80%, ділиться один із засновників компанії Євген Шугаєв.
За рахунок зростання продажу за кордон у складному 2022 році виторг Bob Snail виріс на декілька десятків відсотків. Тому експансія в інші країни продовжиться.
Навесні 2023 року компанія встигла відкрити власний магазин у Варшаві. А також побувала на виставках у США, Канаді, Франції, Німеччині та Великій Британії, демонструючи світу українську продукцію.
За словами засновника, це допомагає розбудовувати нетворкінг. «Заходиш в одну мережу з трьома позиціями, потім розширюєшся до семи, і вже легше вести переговори з ритейлером», – пояснює він.
Перший продукт Bob Snail – фруктовий рол «Равлик Боб» – був створений дев’ять років тому. Тоді разом з Михайлом Сіверчуком вони заснували власний бізнес на заощадження та залучені приватні кошти.
Йдеться про мільйони доларів, ділиться Шугаєв, проте точну суму не називає.
Додає, що перше придбане обладнання виробляло продукцію з 40%-им браком. Пізніше підприємці найняли технологів з Австрії та Німеччини.
Зараз у Bob Snail 152 товарних позиції і вісім асортиментних ліній. Крім «Равлика», компанія виробляє смузі, дитяче пюре, охолоджені десерти, натуральний мармелад, солодощі в шоколаді.
Виробничі потужності складаються із двох майданчиків площею понад 11 тис. кв. м
Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що тернопільський виробник яблук сушить здорові снеки з фруктів та кабачків.