Нові хіти в ресторанах — чорна ікра з морських водоростей та рослинна фуагра

Харчова технологічна компанія Koichi Ishizuka, також відома як Dr. Foods, розробила веганську фуа-гра та ікру з морських водоростей. Інноваційна їжа уже включена в меню кількох ресторанів Японії.

Для початку токійська компанія виготовить близько 160 000 порцій веганської фуа-гри та ікри для 28 весільних залів і елітних готельних ресторанів.

Рослинні фуа-гра та ікра стають популярними через зникнення осетрових, та проблеми з вирощуванням жирних качок та гусей

Наприклад, такі країни як Італія, Польща та Туреччина, вже заборонили виробництво фуа-гра. У штаті Нью-Йорк у Сполучених Штатах також міська рада прийняла постанову про заборону продажу фуа-гра, і ця тенденція, схоже, прискорюється. 

Фото: Dr.Foods

Осетрові риби, з яких збирають ікру, також знаходяться під загрозою зникнення. Деякі види вже вимерли. 

На фоні цих тенденцій Dr. Foods бачить для себе велику нішу для зростання, пропонуючи рослинні альтернативи популярних дорогих продуктів. 

Основний інгредієнт рослинної ікри – морські водорості. Використовуючи унікальну технологію, японська компанія за допомогою олії імітує процес потрапляння майбутніх ікринок у коагуляційну рідину. 

Кінцевий продукт має низький вміст жирів та приємну консистенцію, забезпечуючи розкішний смак та м’яке відчуття у роті.

Порція рослинної ікри на баклажані. 800 ієн (приблизно 5 євро або 200 грн).

Нагадаємо, раніше британська компанія першою у світі виростила ікру в лабораторії. За масштабування виробництва продукт може коштувати менше за природний аналог.

Джерела: Dr. Foods, PRNewswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Сільпо» створила серію дріп-кави до Дня матері

Цим проєктом FEELtrd хоче нагадати, що найкращий подарунок до Дня матері — це час, проведений разом. А кава —...

Рейтинг світових харчових стартапів 2024: «вулканічне» м’ясо, хліб з міцелію та какао з дріжджів

Щонайменше дві компанії, які входять до десятки лідерів рейтингу, фінансуються мільярдером Біллом ГейтсомПершим у глобальному рейтингу є Nature’s Fynd...

Ізраїльський стартап зібрав третину мільярда на розширення виробництва лабораторного м’яса

Ізраїльська компанія Future Meat Technologies зібрала найбільшу у світі суму інвестицій в секторі культивованого м’яса. Раунд серії B за...

Найбільша мережа кав’ярень пропустила через шлунки хробаків 3 тони кавової гущі

У співпраці з компаніями Veolia та Wormganix, які спеціалізуються на управлінні ресурсами та виробництві вермікомпосту, мережа кав'ярень тестує використання...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Unilever очікує, що продажі альтернативного білка зростуть на $1 млрд

Продовольчий гігант планує наростити продажі альтернативний білок до 1,2...

Стартап розробив реалістичну заміну тунця із пшениці та крохмалю

Альтернативну рибу можна готувати, так само як і оригінальну....

Китайський гігант першим розлив молоко та йогурти в упаковку з переробленої смоли

Молочний гігант Mengniu, що виготовляє йогурти та кисломолочні продукти...

Морський мох стане новим трендом їжі наступного року — його популярність виросла вчетверо

Ізраїльські аналітики Tastewise заявили, що новий суперфуд — морський...

Індійський стартап збільшить продажі антистресової кави в 10 разів

Запущений у квітні цього року, бренд JOMO вже реалізував...

Вибір редактора
В продовження теми