Японія готова увірватися у сегмент лабораторного м’яса та риби

Азіатсько-Тихоокеанське товариство клітинного сільського господарства (APAC-SCA) разом з Японською асоціацією клітинного сільського господарства (JACA) підписали меморандум про стимулювання розвитку галузі.

Глобальна співпраця буде спрямована на прогресуючий розвиток клітинного виробництва в Японії та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Завдяки угоді японська JACA матиме розширений доступ до глобальної мережі клітинної промисловості. 

Водночас APAC-SCA збільшить свою роль у управлінні регулятивним прогресом у Японії. 

До слова, JACA уже працювала над створенням правил для виробництва та розповсюдження клітинних харчових продуктів, таких як культивоване м’ясо, яйця та молочні продукти по всій країні.

Минулого місяця вона зібрала близько 150 зацікавлених сторін з японського парламенту, а також урядовців Японії та з-за кордону, галузевих асоціацій, компаній-членів, академічних кіл та представників ЗМІ, щоб досягти консенсусу щодо необхідних заходів щодо вимог щодо безпеки харчових продуктів у секторі культивованих харчових продуктів. 

«Японія має посилити свою глобальну присутність у харчовій сфері та сегменті клітинного сільського господарства», – заявив Мегумі Авігаїл Йошітомі, директор-представник JACA.

До слова, у лютому цього року прем’єр-міністр Японії Фуміо Кішіди заявив, що країна рухається до розвитку клітинної сільськогосподарської галузі, зосередженої на культивованому м’ясі та рибі, щоб допомогти зменшити вуглецевий слід.

Ба більше, за даними галузевого аналітичного центру GFI APAC, згідно тлумачення внутрішнього законодавства, в даний час у Японії можна продавати культивоване м’ясо.

Це відкриття дає Японії можливість стати світовим лідером у виробництві культивованого м’яса та привернути увагу міжнародних стартапів, стверджує GFI APAC

Водночас саме меморандум про взаєморозуміння допоможе просувати сектор вперед.

Нагадаємо, досі лише Продовольче агентство Сінгапуру схвалило продаж культивованого м’яса. Але минулого тижня два виробники культивованого м’яса, Eat Just і Upside Foods, оголосили, що отримали схвалення етикетки від USDA — це останній крок перед тим, як отримати дозвіл на початок виробництва та розповсюдження в США.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британці першими у світі перетворять капусту в білок майбутнього

Компанія побудує новий екологічний завод на території підприємства у Лінкольнширі (Великобританія).Naylor Farms розробив унікальний запатентований процес холодної екстракції, що...

Голландці на 3D-принтері друкують солодощі зі сміття

У всьому світі третина їжі йде у харчові відходи, навіть не доходячи до тарілки. Найпоширенішим «харчовим сміттям» у Нідерландах...

Виробники їжі можуть отримати до 1 млн грн на зменшення викидів вуглецю

У межах проєкту «Power Up!» бізнеси, що постраждали внаслідок війни, зможуть отримати до 1 млн грн.Фінансування проєкту забезпечать уряди...

Бекон із яблук, картоплі та кленового сиропу переміг натуральне м’ясо у всесвітньому конкурсі

М’ясо рослинного походження було визнано кращим порівняно з тваринним м’ясом Переможцем у категорії найкращого мяса для сніданку став веганський бекон...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Штучний інтелект Snapchat сканує їжу в холодильнику та радить, що приготувати на обід

Додаток Food Scan уже доступний користувачам на території США,...

Український виробник чаю, яким смакував Байден, міксує для пасажирів унікальні сорти

В компанії розповідають, що авторські чаї Molfar стали доступними...

Виробники готової їжі можуть отримати 8 млн грн гранту на модернізацію

Згідно з умовами грантової програми, підприємства можуть отримати грант...

Бостонський виробник закусок випустив «здорові» чіпси з протизапальними властивостями

Mark’s Mindful Munchies пропонують корисні закуски із цільного зерна...

Вибір редактора
В продовження теми