Японія готова увірватися у сегмент лабораторного м’яса та риби

Азіатсько-Тихоокеанське товариство клітинного сільського господарства (APAC-SCA) разом з Японською асоціацією клітинного сільського господарства (JACA) підписали меморандум про стимулювання розвитку галузі.

Глобальна співпраця буде спрямована на прогресуючий розвиток клітинного виробництва в Японії та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Завдяки угоді японська JACA матиме розширений доступ до глобальної мережі клітинної промисловості. 

Водночас APAC-SCA збільшить свою роль у управлінні регулятивним прогресом у Японії. 

До слова, JACA уже працювала над створенням правил для виробництва та розповсюдження клітинних харчових продуктів, таких як культивоване м’ясо, яйця та молочні продукти по всій країні.

Минулого місяця вона зібрала близько 150 зацікавлених сторін з японського парламенту, а також урядовців Японії та з-за кордону, галузевих асоціацій, компаній-членів, академічних кіл та представників ЗМІ, щоб досягти консенсусу щодо необхідних заходів щодо вимог щодо безпеки харчових продуктів у секторі культивованих харчових продуктів. 

«Японія має посилити свою глобальну присутність у харчовій сфері та сегменті клітинного сільського господарства», – заявив Мегумі Авігаїл Йошітомі, директор-представник JACA.

До слова, у лютому цього року прем’єр-міністр Японії Фуміо Кішіди заявив, що країна рухається до розвитку клітинної сільськогосподарської галузі, зосередженої на культивованому м’ясі та рибі, щоб допомогти зменшити вуглецевий слід.

Ба більше, за даними галузевого аналітичного центру GFI APAC, згідно тлумачення внутрішнього законодавства, в даний час у Японії можна продавати культивоване м’ясо.

Це відкриття дає Японії можливість стати світовим лідером у виробництві культивованого м’яса та привернути увагу міжнародних стартапів, стверджує GFI APAC

Водночас саме меморандум про взаєморозуміння допоможе просувати сектор вперед.

Нагадаємо, досі лише Продовольче агентство Сінгапуру схвалило продаж культивованого м’яса. Але минулого тижня два виробники культивованого м’яса, Eat Just і Upside Foods, оголосили, що отримали схвалення етикетки від USDA — це останній крок перед тим, як отримати дозвіл на початок виробництва та розповсюдження в США.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник культивованого краба виводить швейцарську лабораторну яловичину в Сінгапур

Сінгапур досі лишається першою і єдиною країною, яка схвалила продаж клітинного м’яса. Нову епоху в історії їжі відкрив каліфорнійський...

У ковбасі майбутнього м’ясо замінять на цвіркунів. Продати допоможе маркетинг

Про це розповідає Аарон Т. Досі, доктор філософії, президент, засновник та власник компанії All Things Bugs.All Things Bugs виробляє...

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується, що початкова частка ринку інноваційного продукту може скласти 22%. А...

Яйця із дріжджів та молоко без корів: Стартапи отримали рекордні інвестиції на нову їжу

За перші шість місяців 2024 року їм вдалося залучити понад €164 млн, що перевищує показник за весь 2023 рік,...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Продано перший мільйон порцій «мікробного» морозива. Наступний — сир

Brave Robot був запущений минулого року як перший бренд...

Виробництво м’яса у лабораторіях створить 90 тисяч робочих місць

Згідно з дослідженням, культивоване м'ясо матиме значний вплив на...

Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію...

Штучний інтелект приймає замовлення їжі за телефоном

Стартап розробляє голосові інтерфейси для автоматизації прийому телефонних дзвінків...

Вибір редактора
В продовження теми