Штучний інтелект розробив іноваційну газовану воду для ринку Швейцарії

Компанія майже зі столітньою історією замінює технологів штучним інтелектом

Компанія Vivi Kola (створена у 1938 році) заявила, що завдяки інструментам штучного інтелекту, їй вдалося розробити рецепт нового веганського газованого напою усього за два дні.

Ідея створення нового напою Vivi Nova з’явилася після чергової серії експериментів з ботом ChatGPT. Саме під час чергового діалогу з ШІ, який був у ролі харчового технолога, народилася нова рецептура.

В складові нового продукту штучний інтелект включив воду, сік лайма, сік ягід Хаскап, сік імбиру, порошок кореня цикорію та тростинний цукор. Цікаво, що ягоді Хаскапу до 2018 року мали статус «нової їжі», бо здебільшого використовувалися як традиційна їжа в Японії.

Ідея створення нового напою Vivi Nova з’явилася після чергової серії експериментів з ботом ChatGPT

За даними ChatGPT, напій буде сповнений антиоксидантів, зміцнить імунну систему, сприятиме здоровому кишківнику та стимулюватиме травлення.

«Ягоди Хаскап відомі своїм високим вмістом антиоксидантів, які допомагають зменшити запалення і захистити від пошкодження клітин. Вони також багаті вітамінами С і К, які можуть підвищити імунітет і сприяти здоров’ю кісток», — зазначив ChatGPT. «Сік лайма багатий вітаміном С, який підтримує імунну функцію і допомагає захиститися від окисного стресу. Він також містить флавоноїди, які були пов’язані зі зниженням ризику хронічних захворювань.

Ягоди Хаскап відомі своїм високим вмістом антиоксидантів, які допомагають зменшити запалення і захистити від пошкодження клітин

«Порошок кореня цикорію – це пребіотичне волокно, яке може сприяти здоровим кишковим бактеріям і покращувати травлення. Також було визначено, що він знижує запалення і підтримує контроль цукру в крові».

Новий напій містить багату антиоксидантами ягоду Хаскап. Джерело зображення: Vivi Kola

Перші тести нового продукту пройшли успішно. Компанія готує вивести новий продукт на світовий ринок вже у цьому місяці.

Щоб придумати назву для нового напою, команда знову звернулася до ШІ. Оскільки у портфелі Vivi Kola здебільшого бренди з чотирьох літер, це було однією з критеріїв нового бренду. Пропозиції ChatGPT включали Vivi-Life, Tron, Best, Fuel, Tide, Luxe, Plex, Tone та Nova. Саме останній варіант зайшов усім і відразу. На що ChatGPT відповів: «Чудовий вибір! Vivi Nova – це приваблива та унікальна торгова марка, яка потенційно може залучити клієнтів, які зацікавлені спробувати корисну та освіжаючу крафтову газовану воду».

Етикетка нового напою, яку для компанії розробив ШІ на основі вигляду ягід Хаскап. Джерело зображення: Vivi Kola

Останнім етапом стало створення етикетки для нового продукту. Її було створено за допомогою ще одного різновиду штучного інтелекту AI Midjourney та інструменту 3D Unreal Engine. Боти розробили детальну, «футуристичну» ілюстрацію, яка нині використовується для лейбла Vivi Nova.

Етикетку було створено за допомогою ще одного різновиду штучного інтелекту AI Midjourney

Команда була «вражена» здатністю штучного інтелекту розпізнавати сучасні тенденції та генерувати креативний контент, прокоментував керуючий директор Vivi Kola Каміло Антезана.

Джерело зображення: Vivi Kola

 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Найбільш вітамінізовані овочі: рейтинг найкращих джерел вітамінів

Нестача вітамінів в організмі може слугувати причиною різноманітних захворювань, слабкості та в’ялості організму людини. Саме тому спеціалісти – лікарі,...

10 червня Спілка українських підприємців запрошує на головну бізнес-подію року SUP DAY FORUM 2021!

8 годин практичних кейсів і нетворкінгу. 20 спікерів. Тільки лідери українського бізнесу.Тема цьогорічного SUP DAY FORUM  – Бізнес без...

Мікроби ферментують із фруктових відходів жир, який замінить пальмову олію

Стартап використовує технологію точної ферментації, за якої мікроби живляться фруктовими відходами й продукують жир, який можна вживати у їжу.Прототип...

Японська фабрика випікає печиво з диких земляних ос — нагадує ізюм і горіхи

Готується незвичне печиво з традиційних для Японії інгредієнтів — рисового борошна та кокосового молока, а в якості оригінальної добавки...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Вінницька компанія робить макарони з виноградними кісточками та гарбузом

Макарони «Мак-Вар Екопродукт» — єдині, що визнані МОЗ України...

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із...

Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати...

Штучний інтелект імітував смак справжньої курки з місива бамбуку, персиків та нуту

Нова розробка буде використана на створення нових продуктів і...

Вибір редактора
В продовження теми