Штучний інтелект розробив іноваційну газовану воду для ринку Швейцарії

Компанія майже зі столітньою історією замінює технологів штучним інтелектом

Компанія Vivi Kola (створена у 1938 році) заявила, що завдяки інструментам штучного інтелекту, їй вдалося розробити рецепт нового веганського газованого напою усього за два дні.

Ідея створення нового напою Vivi Nova з’явилася після чергової серії експериментів з ботом ChatGPT. Саме під час чергового діалогу з ШІ, який був у ролі харчового технолога, народилася нова рецептура.

В складові нового продукту штучний інтелект включив воду, сік лайма, сік ягід Хаскап, сік імбиру, порошок кореня цикорію та тростинний цукор. Цікаво, що ягоді Хаскапу до 2018 року мали статус «нової їжі», бо здебільшого використовувалися як традиційна їжа в Японії.

Ідея створення нового напою Vivi Nova з’явилася після чергової серії експериментів з ботом ChatGPT

За даними ChatGPT, напій буде сповнений антиоксидантів, зміцнить імунну систему, сприятиме здоровому кишківнику та стимулюватиме травлення.

«Ягоди Хаскап відомі своїм високим вмістом антиоксидантів, які допомагають зменшити запалення і захистити від пошкодження клітин. Вони також багаті вітамінами С і К, які можуть підвищити імунітет і сприяти здоров’ю кісток», — зазначив ChatGPT. «Сік лайма багатий вітаміном С, який підтримує імунну функцію і допомагає захиститися від окисного стресу. Він також містить флавоноїди, які були пов’язані зі зниженням ризику хронічних захворювань.

Ягоди Хаскап відомі своїм високим вмістом антиоксидантів, які допомагають зменшити запалення і захистити від пошкодження клітин

«Порошок кореня цикорію – це пребіотичне волокно, яке може сприяти здоровим кишковим бактеріям і покращувати травлення. Також було визначено, що він знижує запалення і підтримує контроль цукру в крові».

Новий напій містить багату антиоксидантами ягоду Хаскап. Джерело зображення: Vivi Kola

Перші тести нового продукту пройшли успішно. Компанія готує вивести новий продукт на світовий ринок вже у цьому місяці.

Щоб придумати назву для нового напою, команда знову звернулася до ШІ. Оскільки у портфелі Vivi Kola здебільшого бренди з чотирьох літер, це було однією з критеріїв нового бренду. Пропозиції ChatGPT включали Vivi-Life, Tron, Best, Fuel, Tide, Luxe, Plex, Tone та Nova. Саме останній варіант зайшов усім і відразу. На що ChatGPT відповів: «Чудовий вибір! Vivi Nova – це приваблива та унікальна торгова марка, яка потенційно може залучити клієнтів, які зацікавлені спробувати корисну та освіжаючу крафтову газовану воду».

Етикетка нового напою, яку для компанії розробив ШІ на основі вигляду ягід Хаскап. Джерело зображення: Vivi Kola

Останнім етапом стало створення етикетки для нового продукту. Її було створено за допомогою ще одного різновиду штучного інтелекту AI Midjourney та інструменту 3D Unreal Engine. Боти розробили детальну, «футуристичну» ілюстрацію, яка нині використовується для лейбла Vivi Nova.

Етикетку було створено за допомогою ще одного різновиду штучного інтелекту AI Midjourney

Команда була «вражена» здатністю штучного інтелекту розпізнавати сучасні тенденції та генерувати креативний контент, прокоментував керуючий директор Vivi Kola Каміло Антезана.

Джерело зображення: Vivi Kola

 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вчителька історії пече дизайнерський хліб з картинами на скоринці

Сам хліб майстриня не продає, але навчає пекарському мистецтву своїх учнів.Візерунки на скоринці Ханна створює з овочів та порошку...

Естонський стартап створив перше у світі молоко із насіння соняшнику

Ця інновація відповідає вимогам сучасного ринку щодо екологічності та зниження впливу на довкілля, а також  пропонує унікальний продукт, який...

Ізраїльський виробник 3D-м’яса виходить на IPO, щоб перейти на промислові обсяги

Вони прагнуть отримати до 25,4 млн доларів і планують продати до 1,9 млн акцій за стартовою ціною 15,10 долара...

Масло масляне. З кокосової олії створили замінник столового масла для веганів

Масло вироблене однойменним швейцарсько-філіппінським соціальним підприємством, заснованим Шарон Каттлеєю Ромеро-Фауд та її сестрою з Маніли Шейлою, а також трьома...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Грета проти. Веганські замінники молока знову можуть бути «вершковими»

За заборону термінів Еврокомісія проголосувала ще в жовтні 2020...

Стартап створює кальмари із ферментованих білків

«Чим більше я вивчала ферментацію, тим більше розуміла її...

Перший віскі зі смаком кави — американці створили напій з невгамовним ковбойським духом

Kentucky Coffee уособлює невгамовний ковбойський дух та два традиційних...

Divo Maslo давить у Запоріжжі унікальну олію за старовинною технологією

Засновники – Максим та Олена Линник – створювали преси...

Американці додали у гарячий шоколад адаптогенні гриби, щоб підвищити його користь

Компанія Laird Superfood, що базується в штаті Орегон, США,...

Вибір редактора
В продовження теми