Штучний інтелект розробив іноваційну газовану воду для ринку Швейцарії

Компанія майже зі столітньою історією замінює технологів штучним інтелектом

Компанія Vivi Kola (створена у 1938 році) заявила, що завдяки інструментам штучного інтелекту, їй вдалося розробити рецепт нового веганського газованого напою усього за два дні.

Ідея створення нового напою Vivi Nova з’явилася після чергової серії експериментів з ботом ChatGPT. Саме під час чергового діалогу з ШІ, який був у ролі харчового технолога, народилася нова рецептура.

В складові нового продукту штучний інтелект включив воду, сік лайма, сік ягід Хаскап, сік імбиру, порошок кореня цикорію та тростинний цукор. Цікаво, що ягоді Хаскапу до 2018 року мали статус «нової їжі», бо здебільшого використовувалися як традиційна їжа в Японії.

Ідея створення нового напою Vivi Nova з’явилася після чергової серії експериментів з ботом ChatGPT

За даними ChatGPT, напій буде сповнений антиоксидантів, зміцнить імунну систему, сприятиме здоровому кишківнику та стимулюватиме травлення.

«Ягоди Хаскап відомі своїм високим вмістом антиоксидантів, які допомагають зменшити запалення і захистити від пошкодження клітин. Вони також багаті вітамінами С і К, які можуть підвищити імунітет і сприяти здоров’ю кісток», — зазначив ChatGPT. «Сік лайма багатий вітаміном С, який підтримує імунну функцію і допомагає захиститися від окисного стресу. Він також містить флавоноїди, які були пов’язані зі зниженням ризику хронічних захворювань.

Ягоди Хаскап відомі своїм високим вмістом антиоксидантів, які допомагають зменшити запалення і захистити від пошкодження клітин

«Порошок кореня цикорію – це пребіотичне волокно, яке може сприяти здоровим кишковим бактеріям і покращувати травлення. Також було визначено, що він знижує запалення і підтримує контроль цукру в крові».

Новий напій містить багату антиоксидантами ягоду Хаскап. Джерело зображення: Vivi Kola

Перші тести нового продукту пройшли успішно. Компанія готує вивести новий продукт на світовий ринок вже у цьому місяці.

Щоб придумати назву для нового напою, команда знову звернулася до ШІ. Оскільки у портфелі Vivi Kola здебільшого бренди з чотирьох літер, це було однією з критеріїв нового бренду. Пропозиції ChatGPT включали Vivi-Life, Tron, Best, Fuel, Tide, Luxe, Plex, Tone та Nova. Саме останній варіант зайшов усім і відразу. На що ChatGPT відповів: «Чудовий вибір! Vivi Nova – це приваблива та унікальна торгова марка, яка потенційно може залучити клієнтів, які зацікавлені спробувати корисну та освіжаючу крафтову газовану воду».

Етикетка нового напою, яку для компанії розробив ШІ на основі вигляду ягід Хаскап. Джерело зображення: Vivi Kola

Останнім етапом стало створення етикетки для нового продукту. Її було створено за допомогою ще одного різновиду штучного інтелекту AI Midjourney та інструменту 3D Unreal Engine. Боти розробили детальну, «футуристичну» ілюстрацію, яка нині використовується для лейбла Vivi Nova.

Етикетку було створено за допомогою ще одного різновиду штучного інтелекту AI Midjourney

Команда була «вражена» здатністю штучного інтелекту розпізнавати сучасні тенденції та генерувати креативний контент, прокоментував керуючий директор Vivi Kola Каміло Антезана.

Джерело зображення: Vivi Kola

 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Велика компанія створила найздоровіше м’ясо для веганів лише з одного компонента

Продукт під назвою Koji Chunks стане першою в світі м’ясною альтернативою, що складається лише з одного компонента.  За рахунок спецій...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. Сашимі виготовляється...

The Golden Flax Seeds. How innovative snack producer in Ukraine grew despite lockdowns

Is pandemic the best time for business experiments? Perhaps, it isn’t. Still, it is a great opportunity to make...

Гігант харчопрому створив алкогольний коктейль зі смаком маринованих огірків

Це перший раз, коли Claussen виходить на ринок напоїв за свою 150-річну історію.У компанії говорять, що все почалося у...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Стартап створив замінник м’яса із відходів виноробства та адаптогенних грибів

Рослинна котлета готується з італійської трюфельної олії та тріо...

У ресторанах з’явилася перша рослинна ягнятина, яка смачніша за спражнє м’ясо

Стартап запевняє, що йому вдалося відтворити смак і текстуру...

Вчені пропонують виготовляти рослинне м’ясо з арахісової шкаралупи

Це відкриття має потенціал змінити підходи до управління харчовими...

Всесвітньо відомий виробник алкоголю продаватиме ром у форматі морозива

У результаті співпраці створено новий унікальний смак морозива —...

Розумні упаковки: як технології змінюють підхід до зберігання продуктів

Що таке розумна упаковка? Розумна упаковка – це інноваційний тип...

Вибір редактора
В продовження теми