Українська пивоварня варить крафтові напої в колаборації з музикантами

Українська пивоварня Kyiv Local Brewery варить унікальне пиво та готується до випуску нових сортів після перемоги

“Після перемоги буде велике свято, на якому проллється багато пива. Ми дуже цього чекаємо і відкладаємо сорти на той час. Подумаємо також про збільшення об’ємів виробництва, але все залежатиме від стану економіки на той час”, – говорить співзасновник підприємства Євген Нартенко.

Історія KLB розпочалася у 2017 році з ідеї двох шкільних друзів – Євгена Нартенко та його друга Дмитра Самойлова – втілити в життя свою давню мрію. Це було досить складно, незвично та цікаво, говорить пивовар.

Пивоварня розташована на території колишнього заводу. Потужність – 4 000 літрів пива у місяць. В асортименті – кілька постійних сортів та щомісяця випускають нові, експериментальні. 

70% клієнтів KLB – бари та магазини крафтового пива

Нещодавно у рамках колаборації із музикантами Latexfauna Kyiv Local Brewery знову зварила нове пиво. Ця духмяна пшенична IPA з американським хмелем. Прибуток з продажу підприємці традиційно відправляють на допомогу ЗСУ.

Євген згадує, що першим у рамках колаборації було пиво з лаймом. Воно ідеально вписалося у співпрацю, адже Latexfauna має однойменну пісню “Лаймові небеса”. “Це пиво ми почали продавати 23 лютого, і буквально за добу все розкупили, але відвантажили клієнтам вже у квітні”, – згадує він.

За словами підприємця, колаборація додає інформаційності, творчості та прикрашає бренд.

Євген згадує, що коли він починав справу разом з Олексієм, то уже мав підприємницький досвід у сфері одягу та спорядження для сноубордингу. Але пивоваріння все одно стало викликом.

“На старті ми варили пиво вдома. На це багато фінансів не потрібно було, весь пакет обладнання коштував $500.  Через трьох місяців домашнього пивоваріння ми зрозуміли, що час створювати велику пивоварню”, – розповідає він. 

Поточне виробництво засновники стартували з бюджету у $20 тис., але їм, говорить Євген, дуже пощастило з приміщенням. Це була колишня столова при заводі, побудована за всіма нормами харчового виробництва. 

Перший рік працювали в мінус. Той набір обладнання, який був у підприємства, виявився недостатнім. Щоб почати заробляти гроші, потрібні були інші об’єми виробництва.

“Ми стартували з найдешевшого обладнання, яке знайшли в Україні. продати це було нереально. Єдиним шляхом стало зробити з цього робочий проєкт”, – говорить Євген

Зараз пивоварня вийшла на потрібний обсяг, однак не зупиняється у пошуку та створенні нових сортів.

Нагадаємо, раніше олімпійський чемпіон створив пиво з бичачого колагену.

Джерела: Дія.Подкаст, KLB

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На честь винахідника штучного м’яса в США вперше приготували лабораторну курку

Історичний обід відбувся у ресторані China Chilcano на честь "хрещеного батька культивованого м'яса" Віллема ван Ілена (Willem van Eelen)....

Австрієць виготовив в Україні преміальний делікатес, якому дві тисячі років

Засновник бренду – австрійський бізнесмен Томас Бруннер, який у 2004 році приїхав до України як директор з маркетингу українського...

Чому ми всі маємо їсти білок, і де його шукати тим, хто не їсть тварин

Білок, він же протеїн, має бути в раціоні всіх, в тому числі літніх людей, коли м’язова маса зменшується, і...

В Нідерландах новорічне пиво варять з ялинкових голок

В Нідерландах знайшли застосування ялинкам після новорічних свят. Місцева броварня Lowlander Beer розробила рецепт пива з хвої. Для виробництва...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Желе з біореактора: стартапи шукають нові способи створення желатину

Textura Tempo позиціонується як «новий тип желатину», може використовуватися...

Ізраїльська інновація знизить вартість лабораторного м’яса в рази — до $13 за кіло.

Ця технологія стала значним проривом на тлі занепокоєнь щодо...

Стартап створив «безвідходні» рослинні реберця з їстівними кістками

Раніше Juicy Marbles уже спробувала продавати обмежені партії реберець...

Кондитерський гігант склав ціну на веганський шоколад. Його розробляли 2 роки

Основою веганського шоколаду Cadbury Plant Bar стане мигдальна паста,...

Український виробник чаю, яким смакував Байден, міксує для пасажирів унікальні сорти

В компанії розповідають, що авторські чаї Molfar стали доступними...

Вибір редактора
В продовження теми