Українська пивоварня варить крафтові напої в колаборації з музикантами

Українська пивоварня Kyiv Local Brewery варить унікальне пиво та готується до випуску нових сортів після перемоги

“Після перемоги буде велике свято, на якому проллється багато пива. Ми дуже цього чекаємо і відкладаємо сорти на той час. Подумаємо також про збільшення об’ємів виробництва, але все залежатиме від стану економіки на той час”, – говорить співзасновник підприємства Євген Нартенко.

Історія KLB розпочалася у 2017 році з ідеї двох шкільних друзів – Євгена Нартенко та його друга Дмитра Самойлова – втілити в життя свою давню мрію. Це було досить складно, незвично та цікаво, говорить пивовар.

Пивоварня розташована на території колишнього заводу. Потужність – 4 000 літрів пива у місяць. В асортименті – кілька постійних сортів та щомісяця випускають нові, експериментальні. 

70% клієнтів KLB – бари та магазини крафтового пива

Нещодавно у рамках колаборації із музикантами Latexfauna Kyiv Local Brewery знову зварила нове пиво. Ця духмяна пшенична IPA з американським хмелем. Прибуток з продажу підприємці традиційно відправляють на допомогу ЗСУ.

Євген згадує, що першим у рамках колаборації було пиво з лаймом. Воно ідеально вписалося у співпрацю, адже Latexfauna має однойменну пісню “Лаймові небеса”. “Це пиво ми почали продавати 23 лютого, і буквально за добу все розкупили, але відвантажили клієнтам вже у квітні”, – згадує він.

За словами підприємця, колаборація додає інформаційності, творчості та прикрашає бренд.

Євген згадує, що коли він починав справу разом з Олексієм, то уже мав підприємницький досвід у сфері одягу та спорядження для сноубордингу. Але пивоваріння все одно стало викликом.

“На старті ми варили пиво вдома. На це багато фінансів не потрібно було, весь пакет обладнання коштував $500.  Через трьох місяців домашнього пивоваріння ми зрозуміли, що час створювати велику пивоварню”, – розповідає він. 

Поточне виробництво засновники стартували з бюджету у $20 тис., але їм, говорить Євген, дуже пощастило з приміщенням. Це була колишня столова при заводі, побудована за всіма нормами харчового виробництва. 

Перший рік працювали в мінус. Той набір обладнання, який був у підприємства, виявився недостатнім. Щоб почати заробляти гроші, потрібні були інші об’єми виробництва.

“Ми стартували з найдешевшого обладнання, яке знайшли в Україні. продати це було нереально. Єдиним шляхом стало зробити з цього робочий проєкт”, – говорить Євген

Зараз пивоварня вийшла на потрібний обсяг, однак не зупиняється у пошуку та створенні нових сортів.

Нагадаємо, раніше олімпійський чемпіон створив пиво з бичачого колагену.

Джерела: Дія.Подкаст, KLB

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Розробник веганського меду з квітковим пилком отримав $1 млн на просування

Vegan Un-Honey виготовлений з натуральних рослинних інгредієнтів та збагачений органічним квітковим пилком. Розробники називають його справжнім суперпродуктом.«Наша модель повністю...

Світовий гігант запустив найбільший прискорювач харчових інновацій — перші продукти вже у продажу

Центр розміщений на базі дослідницьких установ компанії у Лозанні (Швейцарія) та є частиною глобальної мережі акселераторів Nestlé, запущеної у...

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська компанія пустила вантажівку, яка їздить узбережжям у спекотні літні вихідні...

Ізраїльська компанія розробила капсульну їжу із «потворних» овочів

Така їжа візуально вражає. Це зроблено для того, аби створити емпатичний зв’язок між людьми та тим, що вони споживають.Капсула...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

У ковбасі майбутнього м’ясо замінять на цвіркунів. Продати допоможе маркетинг

Про це розповідає Аарон Т. Досі, доктор філософії, президент,...

У лабораторії виростили найрідкіснішу ікру по $1000 за кг

Ікра — це «одинарні клітини», тому нема потреби «упаковувати»...

Засновник виробництва м’ясних чипсів: чверть обороту іде на рекламу

Обсяг українського ринку снеків у 2023 році оцінюється у...

Завод з вироблення лабораторної курятини й баранини з’явиться у 2022 році

Повноцінний запуск потужностей запланований на 2022 р. До того...

Не “Наполеон”. Штучний інтелект Google створив рецепт торта, якого ще ніколи не було

В результаті вийшов «Cakie» — гібрид торта та печива. Рецепт...

Вибір редактора
В продовження теми