Українська пивоварня варить крафтові напої в колаборації з музикантами

Українська пивоварня Kyiv Local Brewery варить унікальне пиво та готується до випуску нових сортів після перемоги

“Після перемоги буде велике свято, на якому проллється багато пива. Ми дуже цього чекаємо і відкладаємо сорти на той час. Подумаємо також про збільшення об’ємів виробництва, але все залежатиме від стану економіки на той час”, – говорить співзасновник підприємства Євген Нартенко.

Історія KLB розпочалася у 2017 році з ідеї двох шкільних друзів – Євгена Нартенко та його друга Дмитра Самойлова – втілити в життя свою давню мрію. Це було досить складно, незвично та цікаво, говорить пивовар.

Пивоварня розташована на території колишнього заводу. Потужність – 4 000 літрів пива у місяць. В асортименті – кілька постійних сортів та щомісяця випускають нові, експериментальні. 

70% клієнтів KLB – бари та магазини крафтового пива

Нещодавно у рамках колаборації із музикантами Latexfauna Kyiv Local Brewery знову зварила нове пиво. Ця духмяна пшенична IPA з американським хмелем. Прибуток з продажу підприємці традиційно відправляють на допомогу ЗСУ.

Євген згадує, що першим у рамках колаборації було пиво з лаймом. Воно ідеально вписалося у співпрацю, адже Latexfauna має однойменну пісню “Лаймові небеса”. “Це пиво ми почали продавати 23 лютого, і буквально за добу все розкупили, але відвантажили клієнтам вже у квітні”, – згадує він.

За словами підприємця, колаборація додає інформаційності, творчості та прикрашає бренд.

Євген згадує, що коли він починав справу разом з Олексієм, то уже мав підприємницький досвід у сфері одягу та спорядження для сноубордингу. Але пивоваріння все одно стало викликом.

“На старті ми варили пиво вдома. На це багато фінансів не потрібно було, весь пакет обладнання коштував $500.  Через трьох місяців домашнього пивоваріння ми зрозуміли, що час створювати велику пивоварню”, – розповідає він. 

Поточне виробництво засновники стартували з бюджету у $20 тис., але їм, говорить Євген, дуже пощастило з приміщенням. Це була колишня столова при заводі, побудована за всіма нормами харчового виробництва. 

Перший рік працювали в мінус. Той набір обладнання, який був у підприємства, виявився недостатнім. Щоб почати заробляти гроші, потрібні були інші об’єми виробництва.

“Ми стартували з найдешевшого обладнання, яке знайшли в Україні. продати це було нереально. Єдиним шляхом стало зробити з цього робочий проєкт”, – говорить Євген

Зараз пивоварня вийшла на потрібний обсяг, однак не зупиняється у пошуку та створенні нових сортів.

Нагадаємо, раніше олімпійський чемпіон створив пиво з бичачого колагену.

Джерела: Дія.Подкаст, KLB

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Із відходів виробництва оливкової олії створюють здорові снеки та напої

Перетворити відходи виробництва оливкової олії на комерційні продукти взявся проєкт UP4HEALTH, що фінансується ЄС. Мануель Роман, тимчасовий координатор проєкту говорить,...

Mealhero — сервіс доставки заморожених продуктів з девайсом для їх розігрівання за передплатою

Бельгійський стартап доставляє своїм клієнтам заморожені набори для приготування їжі. Особливістю проекту є те, що додатково надається спеціальна пароварка...

Вчені переробили кавову гущу на біорозкладану плівку для упаковки їжі

Вчені “витягли” із кавової гущі лігноцелюлозний залишок та переробили його на плівку. Плівку успішно протестовано за товщиною, міцністю на розрив,...

Штучний інтелект відтворив справжній жир грудного молока

Live Green веде діяльність у США, Чилі (де її було засновано), Сінгапурі та Індії (де знаходяться її науково-дослідні об’єкти...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Може вас зацікавити

В’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти

Вони не містять пластику, паперу та металу, є гігієнічними,...

Продовольчий гігант з офісом в Україні переробляє яблучні вичавки на інгредієнт для сметани

Замість того, щоб викидати ці побічні продукти, компанія переробляє...

Ukrainian hot chili peppers. Українська компанія виготовляє найгостріші соуси за «живою» технологією

Соуси виготовляються за технологією холодної ферментації, що дозволяє зберегти...

Інгредієнт борщу допомагає спортсменам та полегшує перебіг хвороби легень

Про це свідчить 12-тижневе дослідження, проведене в Королівській лікарні...

Щоб змінити смак віскі, рокери Metallica приставили до бочок сабвуфери

У Великобританії нещодавно запустили новий бренд міцних алкогольних напоїв,...

Вибір редактора
В продовження теми