Молекулярний веганський мед почнуть продавати в Європі з наступного року

Синтетичний веганський мед MeliBio, який за смаком, текстурою і в'язкістю не відрізняється від справжнього бджолиного меду, з наступного року з’явиться на ринку Європи.

Інноваційний продукт американського виробництва просуватиме на новому ринку виробник органічних продуктів Narayan Foods. Зараз продукція компанії представлена в більш ніж 75 000 магазинах по всій Європі. Це дає шанс MeliBio охопити широку спільноту споживачів.

У компанії зазначають, що це буде перший випадок продажів веганського меду подібного типу на європейському ринку.

Щоб отримати мед без бджіл, каліфорнійська Melibio використовує рослинні інгредієнти та новітні технології. Мед містить навіть пилок рослин, але його додають без участі на бджіл.

З моменту запуску у 2020 році стартап встиг зібрати $7,2 млн

Уже під час першої презентації меду на приватній дегустації в Сан-Франциско, захід відвідали понад сотня інвесторів.

Мета MeliBio – виробляти мед, який не призводить до втрати біорізноманіття.

Компанія потрапила до списку 100 найкращих інновацій 2021 року за версією журналу TIME

«Ми знаємо, що наука може допомагати отримувати смачний і поживний мед, який молекулярно ідентичний традиційному меду, без жодних витрат для наших бджіл», — сказав Дарко Мандіч, співзасновник і генеральний директор MeliBio.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська компанія пустила вантажівку, яка їздить узбережжям у спекотні літні вихідні...

Гігант ринку разом зі штучним інтелектом від Безоса створили сир майбутнього

Згідно з коментарями до квартального звіту про прибутки Kraft Heinz, уже в листопаді цього року сир буде доступний приблизно...

Екстрачорний шоколад АВК першим в Україні отримав міжнародну веганську ліцензію V-Label

Екстрачорний шоколад АВК тепер офіційно рекомендовано для людей, які дотримуються рослинної дієти. Варто зазначити, що відповідний сертифікат отримує лише...

Коктейль проти вірусу: PepsiCo інвестує в партнерів, Coca-Cola запускає нове обладнання, Nestlé вийшла на ринок кави

На це діє безліч факторів: пандемія короновірусу, карантинні обмеження, проблеми у транспортній логістиці. Плюс до того — неврожай сільгосппродукції,...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Вчені переробили кавову гущу на біорозкладану плівку для упаковки їжі

Вчені “витягли” із кавової гущі лігноцелюлозний залишок та переробили...

Найкращим джерелом рослинного білка виявився чайот, який культивували ще інки

На поживні властивості чайоту звернув свою увагу еквадорець, спортсмен...

Британці шукають інвестиції для виробництва роботів, які заварюють та роздають каву

LoveCaf створив прототип першої роботизованої кавомашини, замовлення для якої...

Найсолодші ягоди на полиці супермаркетів відбиратимуть портативні сканери

Як пояснила Брі Райтер Сміт, директор з дизайну систем...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13,...

Вибір редактора
В продовження теми