Український виробник їстівного чаю націлився на ринки Данії та Швеції

Українська сімейна компанія Brancho, яка виготовляє крафтові екологічні фруктові роли, чіпси та фруктово-ягідний чай, презентувала свою продукцію на найбільшій виставці у Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022.

Brancho почала виготовляти фруктові солодощі у 2018 році

Чотири роки вони створюють солодощі без цукру та мінімально оброблені для максимального збереження вітамінів та поживних речовин. 

“В наших снеках лише те, що створила сама природа. Жодного цукру, барвників, консервантів, желатину, згущувачів тощо”, – зазначають у компанії.

Сировину для виготовлення солодощів постачають місцеві фермери.

У лінійці продукції використовують 35 різноманітних ягід та фруктів

У листопаді 2022 року Brancho стала одним із 6 українських виробників натуральної продукції, які вперше презентували свої товари для споживачів Данії та Швеції. 

За словами організаторів заходу, ринок Скандинавії — один з найперспективніших ринків для постачання органічної продукції. Данія та Швеція мають найвищі частки продажів органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно), а жителі скандинавських країн щорічно витрачають в середньому від 75 до 385 євро на органічну їжу, тож цей ринок може стати неабияк перспективним для українських компаній.

Серед ексклюзивних новинок Brancho – перекус у вигляді фруктових ролів. Унікальним є те, що ягоди та фрукти для снеків не підварюють. Щоб зберегти корисні властивості, свіжу сировину перетирають, а потім підсушують при температурі 45 градусів.

Цікавою позицією асортименту компанії є їстівний чай. Це новий формат снеку у вигляді поєднання натурального гарячого напою та фруктово-ягідної суміші, яка проходить попередню регідрацію.

Нагадаємо, newfood.ua повідомляв, що скандинавам також презентували український іван-чай, ферментований за традиційними рецептами.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Блакитні водорості стануть їжею людей майбутнього — розробники з США

“Спіруліна настільки вражаюча, що спочатку ми самі не вірили, що це насправді так, – говорять у компанії. – Спіруліна...

Покоління Z назвало головним пріоритетом їжу. Половина — за рослинне м’ясо

Цей показник збільшився з 21% восени 2020 року, але не досяг 25%, зафіксованих у 2019-му.Аналітики Piper Sandler проводили опитування...

Foodtech — усьому голова. Співвласник HD-group Борис Шестопалов про те, як хліб зробити не тільки дешевим, але й корисним

Нашу компанію — HD Group — можна дійсно назвати експертом в хлібобулочній галузі. На власних семи підприємствах ми щорічно...

Американці створили каву майбутнього — заморозили рідким азотом та запакували в алюміній

Одна порція кави – це одна заморожена шайба з 26 грамами продукту, звареного за власно розробленим Cometeer процесом екстракції.Для...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa і Metro. Це унікальне досягнення стало можливим після успішного залучення компанією...

Може вас зацікавити

Стартап планує заробити мільярд на печиві, яке готується 25 секунд

Щоб отримати свіже печиво, заготовки необхідно помістити на короткий...

В Ізраїлі представили перший в світі стейк рибай на основі клітин, надрукований на 3D принтері

Технологія 3D-біодруку Aleph Farms поєднує в собі культивування клітин...

Вибір редактора
В продовження теми