Український виробник створює гранолу зі спіруліною та кольорове лате

Органічний виробник здорової органічної їжі Healthy Tradition відновлює виробництво та довоєнний асортимент.

У асортименті компанії – органічна гранола, безглютенове борошно (амарантове, борошно із зеленої гречки та м’якоті гарбуза), безглютенові протеїнові хлібці на заміну хліба та крекерів з вмістом 110% добової потреби у клітковині, та навіть латте рожевого (з екстрактом буряка та чорниці) і золотого (з куркумою) кольору.

“Ми потроху відновлюємо наше виробництво та асортимент. І це все завдяки споживачам – їх підтримці та довірі, – говорять у компанії. – Ми і самі сумуємо за тим чи іншим продуктом, які тимчасово не виробляємо”.

Одним із таких продуктів була органічна гранола, – унікальна за складом і за смаком, помірно солодка, розсипчаста, ніжна та ситна. У складі граноли – фрукти, ягоди, цільне насіння та зелена гречка. 

Насіння і гречку виробник активує перед сушінням: “Класичну гранолу запікають при температурі вище 100°C, а у нас вона сушиться тривалий час при низькій температурі, щоб зберегти корисні нутрієнти”.

Гранола пропонується у двох смаках – спіруліна та апельсин і шоколад та кокос

Минулого тижня Healthy Tradition представила свої органічні продукти на виставці  The Nordic Organic Food Fair у шведському місті Малмо.

Окрім того, власниця компанії Ганна Горбенко отримала фінансування за програмою сприяння жіночому підприємництву, що реалізовується ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» та Women IN за підтримки програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

«Цей перший для нас грант додав життя нашому підприємству. А ще завдяки йому ми в короткі строки опанували нові знання в області інтернет маркетингу, запустили новий сайт, що  підняло наш професійний рівень і підготувало до наступних кроків розвитку», – коментує вона.

Зараз Ганна Горбенко – єдина власниця компанії. За її словами, вихід інших співвласників спричинила фінансова криза у 2020 році після стрімкого падіння продажів продукції в мережах супермаркетів під час карантину Covid. 

Неймовірно складний рік компанія пережила п’ятьма переїздами, виробництва і складу протягом року, призупиненням виробництва і поставок до великих мереж супермаркетів, а також отримала нові сертифікати і зараз готова знову пропонувати споживачам унікальну здорову їжу. 

Нагадаємо, український виробник унікальних ферментованих чаїв також планує вихід на ринок Скандинавії.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американський стартап створив м’ясо із м’якоті фруктів кеш’ю, що завжди йшла у відходи

Це перша компанія в США, яка перетворила волокна фрукта — саме ту частину, яка зазвичай викидається — у веганське,...

Раби баобаба: винайшли спортивний напій з додаванням плодів африканського дерева

Британський бренд Tribal Sports Nutrition вивів на ринок новий вид енергетичного смузі з плодів баобаба. Тепер це стало частиною...

Світовий виробник в’яленого м’яса замінив корів на королівські гриби і додав диму

Закуски створюють з королівської гливи. Ці гриби мають волокна, які максимально нагадують справжнє м’ясо — і за зовнішнім виглядом,...

Ізраїльський стартап масштабує виробництво преміальної риби із пробірки

Компанія стверджує, що її культивований блакитний тунець вироблений відповідно до стандартів не ГМО продуктів. Він повторює текстуру, смак і поживну...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Венчурні інвестори вкладають мільйони у створення молекулярної кави, сиру та віскі

Таким чином, обсяг фінансування Compound Foods від старту діяльності...

Ізраїльська компанія створила веганський майонез на основі нуту

Нейтральний смак нуту дозволяє широко застосовувати його ізолят у...

Лондонський стартап створив їстівну упаковку з матеріалу, який за добу виростає до метра

Стартап пропонує замінити пляшки, пластикові бокси та поліетиленові пакети...

Американці створили перші грибні жуйки, які покращують імунітет і концентрують увагу

Жуйки виготовлені з розробленої компанією суміші Mycomatrix, що включає...

У пиво та шоти доливають кленовий сік: допомагає відновитися після спорту

Якщо у 2021 році обсяг ринку кленового соку становив...

Вибір редактора
В продовження теми