Український виробник створює гранолу зі спіруліною та кольорове лате

Органічний виробник здорової органічної їжі Healthy Tradition відновлює виробництво та довоєнний асортимент.

У асортименті компанії – органічна гранола, безглютенове борошно (амарантове, борошно із зеленої гречки та м’якоті гарбуза), безглютенові протеїнові хлібці на заміну хліба та крекерів з вмістом 110% добової потреби у клітковині, та навіть латте рожевого (з екстрактом буряка та чорниці) і золотого (з куркумою) кольору.

“Ми потроху відновлюємо наше виробництво та асортимент. І це все завдяки споживачам – їх підтримці та довірі, – говорять у компанії. – Ми і самі сумуємо за тим чи іншим продуктом, які тимчасово не виробляємо”.

Одним із таких продуктів була органічна гранола, – унікальна за складом і за смаком, помірно солодка, розсипчаста, ніжна та ситна. У складі граноли – фрукти, ягоди, цільне насіння та зелена гречка. 

Насіння і гречку виробник активує перед сушінням: “Класичну гранолу запікають при температурі вище 100°C, а у нас вона сушиться тривалий час при низькій температурі, щоб зберегти корисні нутрієнти”.

Гранола пропонується у двох смаках – спіруліна та апельсин і шоколад та кокос

Минулого тижня Healthy Tradition представила свої органічні продукти на виставці  The Nordic Organic Food Fair у шведському місті Малмо.

Окрім того, власниця компанії Ганна Горбенко отримала фінансування за програмою сприяння жіночому підприємництву, що реалізовується ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» та Women IN за підтримки програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

«Цей перший для нас грант додав життя нашому підприємству. А ще завдяки йому ми в короткі строки опанували нові знання в області інтернет маркетингу, запустили новий сайт, що  підняло наш професійний рівень і підготувало до наступних кроків розвитку», – коментує вона.

Зараз Ганна Горбенко – єдина власниця компанії. За її словами, вихід інших співвласників спричинила фінансова криза у 2020 році після стрімкого падіння продажів продукції в мережах супермаркетів під час карантину Covid. 

Неймовірно складний рік компанія пережила п’ятьма переїздами, виробництва і складу протягом року, призупиненням виробництва і поставок до великих мереж супермаркетів, а також отримала нові сертифікати і зараз готова знову пропонувати споживачам унікальну здорову їжу. 

Нагадаємо, український виробник унікальних ферментованих чаїв також планує вихід на ринок Скандинавії.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці — саме таким принципом керується...

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році. Їх спільно з партнерами-франчайзі запустила МХП, міжнародна компанія у сфері...

В Нідерландах збудують завод, де вироблятимуть унікальний білок за допомогою грибів

Очікується, що фабрика запрацює до 2022 року. Початкова потужність виробництва — 10 тис. т на рік, до 2027 р....

Ізраїль готується стати країною №1 у виробництві інноваційної їжі

Ідейним натхненником такої стратегії став сам прем'єр-міністр Ізраїлю Біньямін Нетаньяху. Сил та натхнення йому надала дегустація лабораторного м'яса у...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у...

Найбільший німецький молочний кооператив переходить на веганську продукцію на основі вівса і рису

«Оскільки попит на альтернативний протеїн зростає у всьому світі,...

Українська пивоварня варить крафтові напої в колаборації з музикантами

“Після перемоги буде велике свято, на якому проллється багато...

New Food Summit 2023 — перша подія про їжу майбутнього

Як змінюється та куди рухається глобальний Food-ринок і...

Синергія, конкуренція та VOLIA до успіху: як працюватиме перший інноваційний foodtech-кластер в Україні

Нещодавно в Україні оголосили про створення справжнього інкубатора для...

Вибір редактора
В продовження теми