Скандинави питимуть український іван-чай, ферментований за традиційними рецептами

Молодий український бренд чаю «Мольфар Еко», заснований у 2016 році, попри війну продовжує виробництво унікальних чаїв та розглядає вихід на ринок Скандинавії.

Цього року компанія прийняла участь у найбільшій скандинавській виставці Nordic Organic Food Fair 2022, яка проходила у Швеції.

Ринок Скандинавії — один з найперспективніших для постачання органічної продукції, на якій спеціалізується «Мольфар Еко».

Виробничі потужності органічного підприємства знаходяться в мальовничому  районі Карпат біля с. Пилипець Хустського району. Чай має сертифікат Органік Стандарт. ⠀

За 6 років «Мольфар Еко» вдалося створити лінійку чаїв із 7 позицій на основі кипрію вузьколистого (іван-чаю), ферментованого з різними добавками та інгредієнтами.

Кипрій збирають на мальовничих схилах українських Карпат

Процес виготовлення чаю поділяють на 6 основних етапів. Перший етап – збір кипрійного листа у горах. Далі його підв’ялюють у сушарні і ферментують – окислюють, а потім прожарюють.

“Щоб листя почало окислюватися, його скручують на спеціалізованому обладнанні (листокруті). Важливо, що саме така технологія дозволяє не ламати та не подрібнювати сам лист, а лише розриває мемранні зв’язки між клітинами листа, після чого листя пускає сік та розпочинає процес бродіння і окислення”, – розповідає засновник «Мольфар Еко».

Прожарка передбачає сушку в спеціальному приміщенні зі сталою температурою та вологістю до повної готовності.

І, нарешті, готовий чай MOL’FAR міксується за авторськими рецептами технологів, та фасується у крафтову упаковку.

У підприємстві зазначають, що план на 2022 рік попри війну, залишається незмінним: фабрика працює, як екскурсійний об’єкт й приймає відвідувачів та провідних сомельє країни. Також є плани на розширення асортименту і запуску нової лінійки трав’яних чаїв із ферментованими компонентами, розширення екпорту.⠀

Засновник підприємства Євген Гончаренко займається зараз не тільки виробництвом чаю, а й очолює гуманітарний напрямок тероборони Пилипецької ОТГ на Закарпатті. Зокрема, він допомагає тим, хто вимушено покинув свої домівки. 

Нагадаємо, раніше японці випустили чай та каву, що борються з вісцеральним жиром.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап створив у лабораторії справжнє грудне молоко. На розробку пішло менше року

Інноваційний продукт має у своєму профілі макроелементи, тип і пропорції яких відповідають грудному молоку людини. У ньому міститься необхідна...

Харчові тренди, які впливатимуть на майбутнє

Щоб насолодитися смаками та дослідити нові кордони гастрономії, заглибмося в найочікуваніші харчові тренди, які захопили світове бачення цього року...

Херсонський маслозавод випустив «середземноморську бринзу», що містить більше кальцію

Фетакса належить до розсільних сирів, має м’яку кремову консистенцію На смак він нагадує популярний крем-сир «Філадельфія», але вирізняється щільнішою текстурою,...

Шоколадний гігант випустив перший у світі какао-сік, над яким працював 15 років

Какао-сік Elix, виготовлений із 100% чистого какао-фрукта, має пікантний фруктовий смак.Завдяки природному вмісту флаванолів, «еліксир какао» сприяє покращенню кровотоку...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Вчені назвали несподіваний інгредієнт, який покращує рослинне м’ясо

До такого висновку дійшли в Університеті Путра в Малайзії. Дослідники...

Молекулярний білок вперше сертифікували як не ГМО. Піде на спортивне харчування

MicelPure — це міцелярний ізолят казеїну. Він містить 86%...

Одноразові горнятка для кави після використання розпадаються на пил

Розроблені за допомогою 3D-друку, глиняні контейнери, тарілки та горнятка...

Макарони та цукерки із відходів – британський стартап перевинайшов їжу

Засновник стартапу Том Сіммонс провів чотири роки як науковий...

Вибір редактора
В продовження теми