М’ясо, вирощене в лабораторії, незабаром заповнить супермаркети США

Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів США (FDA) дозволило каліфорнійській компанії Upside Foods вирощувати м'ясо з живих клітин курчат у контрольованому лабораторному середовищі.

FDA заявило, що готове схвалити продаж вирощеного в лабораторії м’яса інших виробників. 

Зараз регулятор “веде переговори з кількома компаніями”, включаючи виробника морепродуктів.

“Світ переживає продовольчу революцію, і Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів США підтримує інновації в галузі постачання продовольства”, – заявив Роберт Каліфф, комісар FDA.

Нагадаємо, першим у світі дозволив продаж культивованого м’яса Сінгапур у 2020 році. Тоді продовольча агенція країни видала американській компанії Eat Just дозвіл на культивування та продаж штучного м’яса птиці. 

Eat Just з капіталізацією понад $1 млрд уже вирощує м’ясо у біореакторах

Аналогічний дозвіл США може створити новий ринок продуктів харчування, що культивуються, які, за словами прихильників, є більш ефективними та екологічно чистими в порівнянні з традиційним тваринництвом.

Upside Foods, раніше відома як Memphis Meats, отримує клітини з тканин тварин, а потім вирощує м’ясо у біореакторах. Компанія була створена у 2015 році.

Клітинне м’ясо Upside Foods заповнить американські супермаркети менш ніж за кілька місяців

Кожен продукт мають схвалити окремо регулюючі органи. 

Джерела: Upside Foods,  FDA, The Guardian

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Австралійці виростили з гену мамонта м’ясо та зварили з нього фрикадельки

Мамонтова фрикаделька — символічний продукт, який демонструє можливості створення нових видів м’яса, навіть того, яке більше недоступне через втрату...

$1,1 млрд за мівіну: локшина швидкого харчування породить нового мільярдера

У разі успіху це стане найбільшим IPO в історії країни та принесе засновниці компанії Бетті Енг чистий капітал у...

Будьмо! «Ідеальному кандидату» заплатять $40 тис. за відвідування пабів

Нещодавно Рада округу Лінкольншир опублікувала список вакансій для розвитку свого нового проєкту «Inns on the Edge». «Ідеальним кандидатом» бачать креативного...

Коктейль проти вірусу: PepsiCo інвестує в партнерів, Coca-Cola запускає нове обладнання, Nestlé вийшла на ринок кави

На це діє безліч факторів: пандемія короновірусу, карантинні обмеження, проблеми у транспортній логістиці. Плюс до того — неврожай сільгосппродукції,...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Корейці за допомогою точного бродіння створили досконалий сир з вівса

Минулого року Armored Fresh залучила $23 млн інвестицій, щоб...

В Україні варять шоколад із чорним часником – трохи кислий і нагадує чорнослив

“Смак, який не схожий ні на що, сподобається навіть...

Мона поїсти: Співзасновник monobank запускає віртуальні ресторани з доставкою

«Кілька років тому ми запустили monobank. Один з наших...

Новинка для напоїв: підсолоджувач з африканських ягід готовий вийти на ринок

Компанія Roquette, яка виробляє рослинні інгредієнти, та її німецький...

Вибір редактора
В продовження теми