Згідно угоди, зусилля Scelta Inside будуть спрямовані на використання власної глобальної клієнтської бази для маркетингу, розповсюдження та продажів, а MBio зосередиться на постійному розвитку інгредієнтів, отриманих із білих печериць.
Партнерство MBio та Scelta Inside утворює “міцний альянс”, в основі якого лежить “пристрасть до грибів”
“Завдяки співпраці ми постачатимемо натуральні вітаміни на 100% рослинного походження”, – коментує Ерік Бонгерс, менеджер з маркетингу в Scelta Inside.
Вітаміни насправді є грибними порошками з високим вмістом B12 та вітаміну Д. Продукт можна використовувати як харчову добавку і нутрицевтик або для збагачення їжі чи напоїв.
Виробники акцентують, що 88% населення світу не мають оптимального рівня вітаміну D, важливого для захисту імунітету та здоров’я серцево-судинної системи, навіть у місцевостях, де багато сонячного світла.
Вітамін B12 також відіграє вирішальну роль в імунітеті, рівні енергії та зосередженості, здоров’ї мозку, правильному функціонуванні нервової та репродуктивної системи.
Таким чином, вони прагнуть підтримати здоров’я населення світу за рахунок інновацій.
Технологія перетворює природні ергостероли грибів на вітаміни за допомогою невидимого людському оку УФ-випромінювання
Це дозволяє виробляти екологічно безпечний продукт.
До слова, зазвичай вітаміни Д і B12 мають синтетичне походження і виробляються внаслідок кількох хімічних процесів.
Нагадаємо, раніше на ринку з’явився революційний напій майбутнього з грибів, які паралізують комах.
Джерела: Scelta Inside, MBio, foodingredientsfirst