Виробник першого в Україні рослинного стейку запускає унікальні креветки, кальмари, лосось та тунець

Компанія «GreenGo», яка створила перший в Україні стейк на рослинній основі — GreenBeefSteak, — продовжує відкривати для споживачів світ унікальної альтернативної іжі.

Уже цього літа «GreenGo» запропонувала широкій аудиторії українців ніжні та хрусткі рослинні креветки, а також розробила кальмари, лосось та тунець.

Рослинні креветки – абсолютна новинка на ринку України. Вони мають натуральний смак та ніжну текстуру

Богдана Леонова, co-founder «GreenGo»

Богдана Леонова, co-founder «GreenGo», розповідає, що все почалось у 2019 році з ідеї про створення рослинних альтернатив на українському ринку. В 2021-му компанія представила першу розробку – GreenBeef – соковиті бургерні рослинні котлети

«Після створення котлети GreenBeef ми зайнялися розробкою нових рослинних альтернатив. Так у нас в асортименті з’явилася рослинна риба та унікальний стейк», – ділиться вона.

Ми пишаємося тим, що створили перші в Україні аналоги рибних котлет у хрусткій паніровці

А сенсаційний GreenBeefSteak є особливою гордістю «GreenGo».

GreenBeefSteak

«Реакція споживачів на рослинний стейк була приголомшлива, ніхто не очікував такої новинки від українського виробника, бо ми звикли, що інноваційні продукти приходять із-за кордону», – згадує Богдана Леонова.

Зараз GreenBeefSteak захоплені не тільки вегани, а й затяті м’ясники. Компанія називає продукт своїм бестселером.

Як з’явилася «GreenGo»

Цікавість «GreenGo» до простору альтернативної їжі підкріплена загальносвітовими трендами. За оцінками аналітиків, глобальний ринок рослинних протеїнів найближчим часом очікувано має перетнути позначку у $10 млрд. Інвестори звертають увагу на вибуховий ріст категорії, тим паче що альтернативні продукти не лише є більш здоровою їжею, але й мають менший екологічний слід порівняно з м’ясними продуктами.

Рослинний лосось та тунець

Виробництво м’яса, яєць та молока вимагає величезної кількості природних ресурсів, в тому числі, використання значних площ сільськогосподарських угідь, для того, щоб отримати прибуток. У той час, як 83% с/г угідь відведено під тваринництво, воно забезпечує тільки 15% їжі у перерахунку на калорії, отримані від її споживання. Для порівняння, виробництво рослинних альтернатив потребує на 47% менше землі. 

Також на тваринництво доводиться від 22 до 33% світового споживання води. 

«Переключившись на більш рослинну дієту, ми могли б знизити використання угідь з 4 до 1 млрд гектарів та скоротити споживання прісної води на 50%», – вважають у «GreenGo».

Споживання рослинних альтернатив могло б зекономити для планети 14 трильйонів галонів води

Якраз розуміння, наскільки життєдіяльність людства впливає на екологію та майбутнє, привело засновників до ідеї створення «GreenGo», ділиться Богдана Леонова. 

«Перше, що спало на думку – «Як ми можемо застосувати концепцію свідомого споживання для продуктів харчування?». Ми маємо великий досвід у різних галузях харчової промисловості, тому це і стало поштовхом для створення саме продуктів на рослинній основі», – розповідає вона. 

Їжа для всіх

Місія «GreenGo» – популяризувати рослинні продукти серед споживачів, зробити їх різноманітними, мегасмачними та доступними для кожного, – незалежно від харчових ідеологій.

Креветки GreenGo

Секрет продуктів компанії – рослинні жири та білки, натуральні барвники та веганські ароматизатори. А також багато роботи перед виведенням інновацій на ринок. 

Щоб створити перший стейк, команда провела тисячі годин роботи над продуктом

GreenBeefSteak унікальний не тільки для українського споживача, а й для всього світу. Альтернатив справжньому цільному шматку м’яса майже не існує

Рослинна альтернатива вражає схожістю з яловичиною. GreenBeefSteak зовні має таку ж натуральну «мармуровість», як і стейки тваринного походження. У компанії розповідають, що необхідного зовнішнього вигляду та смакових якостей продукту вдалося досягти завдяки збалансованому поєднанню якісних рослинних інгредієнтів, унікальної технології та європейського досвіду.

До складу рослинного стейку входить питна вода, соєвий білок, кукурудзяний крохмаль, пшеничний білок, соняшникова та кокосова олії, харчова сіль, емульгатор целюлозна камідь, харчові волокна, дріжджовий екстракт, декстроза, рідка карамель, ферментований рис, лимонна кислота та веганський ароматизатор смаженого м’яса. Натурального яскравого кольору альтернативним продуктам надає буряковий бетанін. 

Нові проєкти

Зараз «GreenGo» має невеликий виробничий завод у Києві та відпрацьовану технологію створення інноваційних продуктів. Виробничі потужності здатні виготовляти до 500 кг альтернатив м’ясу та рибі, а також 10000 кг тофу на місяць.

Рослинні кальмари

Головним пріоритетом команди є допомога країні, тому «GreenGo» готує масштабний міжнародний проєкт зі збору донатів для наших захисників-веганів. 

І нарешті – інноваційна компанія сконцентрована на запуску всієї лінійки рослинної риби.

«Маємо надію, що саме наші GG-продукти змінять ринок рослинних альтернатив», – додала Богдана Леонова

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На Kickstarter збирають фінансування на хліб повільного бродіння за старовинним рецептом

Стартап створює хліб повільного бродіння з натуральною закваскою та на основі власного свіжозмеленого борошна.Для того, щоб стати повноцінною комерційною...

Поляки створили шоколад із верблюжого молока і привчатимуть до нього Європу

«Верблюже молоко підходить для людей з непереносимістю лактози, цукровим діабетом та алергією», — каже Мейтс Зіг, представник компанії Camel...

Світовий гігант запустив найбільший прискорювач харчових інновацій — перші продукти вже у продажу

Центр розміщений на базі дослідницьких установ компанії у Лозанні (Швейцарія) та є частиною глобальної мережі акселераторів Nestlé, запущеної у...

Мільярд на рослинному тунці, веганських яйцях та креветках — світовий гігант заробив на foodtech

Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet, Natural Bliss, Vuna та Sweet Earth. Сюди ж варто додати...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Шеф з трьома зірками Мішлен тестує універсальну олію із водоростей, яка майже не димить

Олія створена за тим же технологічним процесом, за яким...

Веганська Nutella стане доступною з нового року

З січня 2025 року новий продукт з'явиться на полицях...

Ковбаса, що знімає стрес — британці розробили інноваційну їжу за стандартами Michelin

У асортименті Veganly Deli — делікатеси з високим вмістом...

Білок арахісу замість свинини — китайці створили чергову заміну м’яса, яку полюбив Сі Цзіньпін

Це перший бренд, який використовує білок арахісу як основний...

Поляки розробили наклейки, які подовжують термін зберігання грибів

Формат наклейки – простий у використанні, говорить Тім Малефіт,...

Вибір редактора
В продовження теми