SuperMeat – виробник культивованої курятини, який поставив на своєму експериментальному заводі скляні стіни, аби кожен бажаючий міг поспостерігати за процесом отримання м’яса інноваційним способом.
Компанія активно досліджує свої можливості на ринку і цього разу вирішила провести опитування серед шеф-поварів, щоб більше розуміти сегмент споживачів культивованого м’яса.
Згідно опитування, 65% шеф-кухарів спостерігали збільшення інтересу до альтернативних продуктів протягом останніх 5 років.
68% з них говорять, що найбільшою перешкодою до представлення клітинного м’яса в меню може бути ціна.
А 38% опитаних поділилися, що вони хотіли б спробувати культивовану яловичину у своєму меню. Хоча м’ясо птиці було набагато привабливішим вибором. 51% вважає, що все-таки віддали б перевагу курятині, якщо обирати з-поміж різних видів культивованого м’яса.
66% опитаних готові платити націнку від 11 до 15% за м’ясо, вирощене в лабораторії. Тоді як 77% готові були б заплатити премію «за його переваги»
Що стосується цих переваг, Ідо Савір, генеральний директор SuperMeat, сказав, що вони варіюються від «екологічних» до «здоров’я та персоналізації». Він також звернув увагу на тривалий термін зберігання культивованого м’яса, консистенцію та гнучкі виробничі процеси.
За даними Forbes, зараз у світі налічується понад 70 компаній, які намагаються вирощувати м’ясо в лабораторіях. У зв’язку зі збільшенням масштабів виробництва середня ціна гамбургера з м’ясом, вирощеним на клітинній культурі, зараз становить від $9 до $9,80. Ця ціна значно нижча за $330 000, якою коштував перший бургер із культивованого м’яса у 2013 році.