Майже 90% шеф-поварів готові подавати відвідувачам вирощене в лабораторії м’ясо

86% шеф-кухарів у США зацікавлені в подачі культивованого м’яса або птиці, причому у якості преміального продукту, за який багато хто готовий платити більше. Про це свідчать опитування, проведені SuperMeat.

SuperMeat – виробник культивованої курятини, який поставив на своєму експериментальному заводі скляні стіни, аби кожен бажаючий міг поспостерігати за процесом отримання м’яса інноваційним способом. 

Компанія активно досліджує свої можливості на ринку і цього разу вирішила провести опитування серед шеф-поварів, щоб більше розуміти сегмент споживачів культивованого м’яса.

Згідно опитування, 65% шеф-кухарів спостерігали збільшення інтересу до альтернативних продуктів протягом останніх 5 років. 

68% з них говорять, що найбільшою перешкодою до представлення клітинного м’яса в меню може бути ціна. 

А 38% опитаних поділилися, що вони хотіли б спробувати культивовану яловичину у своєму меню. Хоча м’ясо птиці було набагато привабливішим вибором. 51% вважає, що все-таки віддали б перевагу курятині, якщо обирати з-поміж різних видів культивованого м’яса.

66% опитаних готові платити націнку від 11 до 15% за м’ясо, вирощене в лабораторії. Тоді як 77% готові були б заплатити премію «за його переваги»

Що стосується цих переваг, Ідо Савір, генеральний директор SuperMeat, сказав, що вони варіюються від «екологічних» до «здоров’я та персоналізації». Він також звернув увагу на тривалий термін зберігання культивованого м’яса, консистенцію та гнучкі виробничі процеси.

За даними Forbes, зараз у світі налічується понад 70 компаній, які намагаються вирощувати м’ясо в лабораторіях. У зв’язку зі збільшенням масштабів виробництва середня ціна гамбургера з м’ясом, вирощеним на клітинній культурі, зараз становить від $9 до $9,80. Ця ціна значно нижча за $330 000, якою коштував перший бургер із культивованого м’яса у 2013 році.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

ТОП-6 фруктів для ефективного зволоження організму

Технології не стоять на місці не тільки в технічному плані, а і в селекції овочів та фруктів. Мова йде...

Стартап вирощує у лабораторії чорну ікру на звичайному грибному корінні

Міцелій — це коренева структура грибів, яка складається з тонких ниток і слугує основою для росту грибних тіл. Він...

Рослинне морозиво б’є рекорди — пандемія та параноя підштовхують попит

Категорія морозива традиційно характеризується ​​поблажливістю з боку споживачів. Тим не менш, наразі вона є осередком сплеску досі небачених пропозицій,...

Цього літа фінни питимуть міцне пиво з гусячого посліду

Ant Brew знаходиться в місті Лахті, яке Європейський Союз назвав Зеленою столицею Європи 2021 року.  Нову святкову серію пива випускатимуть...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати...

Виробник крекерів із цвіркунів запускає франчайзинг. Вхід у бізнес – 300 тис. євро

Вхід у новий бізнес коштуватиме 300 тис. євро За ці...

Лабораторну свинину відтепер зможуть вирощувати у промислових об’ємах

Нова клітинна лінія демонструє найбільш сприятливу реакцію на запатентовану...

Розробили протеїнові батончики з курятини: в асортименті перець та гарячий мед

Трендові курячі снеки стануть частиною флагманської лінійки бренду Tender...

Вибір редактора
В продовження теми