Тепер без похмілля: в алкоголь з адаптогенними грибами інвестують мільйони доларів

Pulp Culture, компанія, що спеціалізується на науках про бродіння, завершила раунд збору коштів на суму $7 млн. Вони підуть на розвиток сегменту ферментованих напоїв.

Функціональні напої містять специфічні інгредієнти, які сприяють здоров’ю споживачів. Найчастіше в роздріб продаються енергетичні напої, які допомагають підвищити пильність. 

Теро Ісокаупіла, партнер Pulp Culture та засновник компанії Four Sigmatic, уже широко рекламує функціональні напої як продукти «з найвищою щільністю поживних речовин на планеті». Переважно вони містять адаптогени, такі як гриби Левова грива, що допомагають зібратися, відчувати більшу цілеспрямованість, енергію та легше справлятися зі стресом. 

До речі, торік Innova Market Insights відзначила, що одним із головних трендів, яки змінюватиме ландшафт харчового ринку, стане орієнтація на настрій.

Цього року в США було запущено 531 функціональний напій, з яких лише 2 – алкогольні. Ці статистичні дані показують ринкову прогалину для алкогольних функціональних напоїв, підкреслює Брендан Брейзер, колишній тріатлоніст і співзасновник Pulp Culture.

«Напої з адаптогенами насправді дають тілу цеглинки, необхідні для відновлення та зменшення стресу, щоб ви насолоджувалися моментом і наступного дня відчували легкість замість похмілля», — коментує він.

За його словами, саме процес бродіння дає змогу отримати натуральні алкогольні напої, без цукру та з сертифікованими пробіотиками.

«Такі продукти сирі та живі, але на 100% стабільні, що усуває потребу в охолодженні», – додав він.

Нагадаємо, раніше фінни створили каву з грибами Левова грива.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рослинні кальмари із «диявольського язика» стануть їжею майбутнього

Новий асортимент складається з тунця, лосося та кальмара та не містить жодних інгредієнтів тваринного походження.Наявність вибору альтернативних морепродуктів має...

Розробник їстівної упаковки з водоростей зібрав $13 млн, щоб вивести її на ринок

Стартап із Великобританії Notpla зібрав 10 млн фунтів стерлінгів (приблизно $13,3 млн) у рамках серії А на комерціалізацію свого...

Австралійці виростили з гену мамонта м’ясо та зварили з нього фрикадельки

Мамонтова фрикаделька — символічний продукт, який демонструє можливості створення нових видів м’яса, навіть того, яке більше недоступне через втрату...

Майже Силіконова: В Дубай з’явиться Долина харчових технологій

Проєкт має на меті створення цілісного сучасного містечка, що стане центром інноваційних розробок дослідників, підприємців, стартапів та галузевих експертів,...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

У цьому році в магазинах Німеччини, Швейцарії та Австрії з’являться рослинні яйця із квасолі

Рослинний замінник яєць - це чудова альтернатива споживанню в...

$200 млн в майбутнє. Microsoft вкладаєтьcя у виробництво штучних яєць та м’яса.

Інвестиції будуть спрямовані на збільшення виробничих потужностей, формування бренду...

В Нідерландах збудують завод, де вироблятимуть унікальний білок за допомогою грибів

Очікується, що фабрика запрацює до 2022 року. Початкова потужність...

Створили каву в чайних пакетах. Після подрібнення її промивають азотом

Кава в пакетиках орієнтована на споживачів, які не мають...

Замовлення в McDonald’s почав приймати штучний інтелект. Точність – 85%

Система базується на голосовій платформі, створеній Apprente, яку McDonald's...

Вибір редактора
В продовження теми