Функціональні напої містять специфічні інгредієнти, які сприяють здоров’ю споживачів. Найчастіше в роздріб продаються енергетичні напої, які допомагають підвищити пильність.
Теро Ісокаупіла, партнер Pulp Culture та засновник компанії Four Sigmatic, уже широко рекламує функціональні напої як продукти «з найвищою щільністю поживних речовин на планеті». Переважно вони містять адаптогени, такі як гриби Левова грива, що допомагають зібратися, відчувати більшу цілеспрямованість, енергію та легше справлятися зі стресом.
До речі, торік Innova Market Insights відзначила, що одним із головних трендів, яки змінюватиме ландшафт харчового ринку, стане орієнтація на настрій.
Цього року в США було запущено 531 функціональний напій, з яких лише 2 – алкогольні. Ці статистичні дані показують ринкову прогалину для алкогольних функціональних напоїв, підкреслює Брендан Брейзер, колишній тріатлоніст і співзасновник Pulp Culture.
«Напої з адаптогенами насправді дають тілу цеглинки, необхідні для відновлення та зменшення стресу, щоб ви насолоджувалися моментом і наступного дня відчували легкість замість похмілля», — коментує він.
За його словами, саме процес бродіння дає змогу отримати натуральні алкогольні напої, без цукру та з сертифікованими пробіотиками.
«Такі продукти сирі та живі, але на 100% стабільні, що усуває потребу в охолодженні», – додав він.
Нагадаємо, раніше фінни створили каву з грибами Левова грива.