Чому, пропонуючи більш екологічну альтернативу їжі, виробники настільки ж не піклуються про упаковку? Розалія Розалінова, старший менеджер з маркетингу Amcor Flexibles, пояснює, що продукти рослинного походження відрізняються від м’ясних, і висувають вищі вимоги.
«Продукти рослинного походження важче обробляти, перш за все через їх текстуру, яка м’якша, ніж звичайне м’ясо. Це створює більший ризик деформації. Наявність рідин (вода чи олія, сироп чи цукор), також впливає на зовнішній вигляд, текстуру, смак і стабільність продуктів рослинного походження», — розповідає вона.
Чсто життєво важливо використовувати упаковку, яка зберігає стабільність продукту під час транспортування
Найбільш адаптованими технолог називає плівку.
Проте учасники ринку уже знаходяться в пошуку альтернатив. Та ж сама Amcor створила термоформований лоток на основі паперу – як заміну пластиковому.
Складніше – з молоком
Рослинне молоко може виготовлятися з дуже різної сировини – сої, вівса, рису, мигдалю тощо. І хоча основні етапи виробництва по суті однакові, окремі етапи процесу відрізняються.
Багато залежить від того, чи є вихідний матеріал свіжим чи сушеним, цільним горіхом, чи борошном, зазначає Пітер Мортль, представник компанії Krones. Це висуває різні вимоги до упаковки.
На його думку, використання, наприклад, перероблених ПЕТ-пляшок – це вже крок назустріч екології з можливістю зберегти властивості продукту.
Екперти радять звернутися до інновацій та способів подачі інформації на упаковці
Рослинні бренди можуть вирізнятися унікальністю на полицях супермаркетів за допомогою нових технологій, як то цифрове оформлення контейнерів використання QR та штрих-кодів замість класичної етикетки.
Нагадаємо, раніше newfood.ua повідоляв про упаковку з бамбуку та соломи, яка розкладається за 84 дні.