Рослинну їжу перепаковують з пластику та маркують QR-кодами замість етикеток

Щорічне зростання кількості рослинних продуктів і напоїв складає 49%, свідчать дані Innova Market Insights за 2017-2021. Більше половини цих продуктів упаковані в пластик.

Чому, пропонуючи більш екологічну альтернативу їжі, виробники настільки ж не піклуються про упаковку? Розалія Розалінова, старший менеджер з маркетингу Amcor Flexibles, пояснює, що продукти рослинного походження відрізняються від м’ясних, і висувають вищі вимоги.

«Продукти рослинного походження важче обробляти, перш за все через їх текстуру, яка м’якша, ніж звичайне м’ясо. Це створює більший ризик деформації. Наявність рідин (вода чи олія, сироп чи цукор), також впливає на зовнішній вигляд, текстуру, смак і стабільність продуктів рослинного походження», — розповідає вона.

Чсто життєво важливо використовувати упаковку, яка зберігає стабільність продукту під час транспортування

Найбільш адаптованими технолог називає плівку.

Проте учасники ринку уже знаходяться в пошуку альтернатив. Та ж сама Amcor створила термоформований лоток на основі паперу – як заміну пластиковому.

Складніше – з молоком

Рослинне молоко може виготовлятися з дуже різної сировини – сої, вівса, рису, мигдалю тощо. І хоча основні етапи виробництва по суті однакові, окремі етапи процесу відрізняються. 

Багато залежить від того, чи є вихідний матеріал свіжим чи сушеним, цільним горіхом, чи борошном, зазначає Пітер Мортль, представник компанії Krones. Це висуває різні вимоги до упаковки.

На його думку, використання, наприклад, перероблених ПЕТ-пляшок – це вже крок назустріч екології з можливістю зберегти властивості продукту. 

Екперти радять звернутися до інновацій та способів подачі інформації на упаковці

Рослинні бренди можуть вирізнятися унікальністю на полицях супермаркетів за допомогою нових технологій, як то цифрове оформлення контейнерів використання QR та штрих-кодів замість класичної етикетки.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідоляв про упаковку з бамбуку та соломи, яка розкладається за 84 дні.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Столітня компанія із Японії пече крекери із голів креветок та залишків лапші

Заснована у 1866 р., Keishindo базується в місті Кейшіндо (Нагої), яке відоме крекерами з креветок, виготовленими з сурімі (креветкової...

Угандійські жінки створили замінник м’яса із найвонючіших плодів у світі

Насправді за використання джекфрута у створенні альтернативи м’ясу взялося вже чимало компаній – Jack & Annie, Upton’s Naturals, Karana,...

На інноваційну бізнес-ідею у сфері їжі можна отримати 100 тис. грн

Конкурс має на меті підтримати бізнес, який постраждав під час війни або який розвивають військові.  Сумарний бюджет складає 1 млн...

Засолили $750 тис. Стартап розробив нову формулу солі та збирає гроші на краудфандингу

Компанія уже запатентувала свою технологію та розпочала збір інвестицій на краудфандингу.Сіль MicroSalt — це натуральна сіль, яка приблизно в...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Жіночі сімейні підприємства отримають до 1,3 млн грн на інновації та розширення

Грантова допомога спрямована на виробників товарів і надавачів послуг. Кошти...

В Ізраїлі створили секретний інгредієнт, який покращить веганське м’ясо та яйця

Для цього розташований у Тель-Авіві стартап використав ферментацію та...

У легендарному британському стейк-хаусі подають стейки, надруковані на 3D-принтері

Запуск відбувся завдяки численним запитам клієнтів, що дотримуються рослинної...

Ізраїльський виробник рослинної 3d-вирізки зібрав рекордне фінансування

Таким чином, загальне фінансування Redefine Meat тепер становить $180...

Додайте жиру. Ривок на ринку альтернативної їжі пророкують гібридному м’ясу

Ідо Савір, співзасновник та головний виконавчий директор SuperMeat, виробник...

Вибір редактора
В продовження теми