Вісім кавових гігантів збільшили закупівлі екологічної кави на 55%

Вісім ключових обсмажувачів і роздрібних торговців кавової індустрії збільшили закупівлі екологічно чистої кави, свідчать дані нового звіту Глобальної платформа кави (GCP).

spot_img

В переліку тих, хто шукає альтернативу – JDE Peet’s, Melitta Group, Keurig Dr. Pepper, Nestlé, Strauss Coffee, SUPRACAFÉ, Tesco та Westrock Coffee.

Саме ці компанії GCP називає лідерами, які задають тренд у споживанні екологічно чистої кави та «сприяють збільшенню виробництва».

За 2021 рік вісімка лідерів збільшили закупівлі «стійкої» кави на 55%, до 1,2 млн тонн

Загальна кількість зеленої кави, закупленої компаніями за минулий рік, склала 2,2 млн тонн.

Згідно зі статистичними даними GCP, 99% зеленої кави (або 126 тис. т), придбаної американською компанією з виробництва напоїв Keurig Dr. Pepper, відповідали критеріям сталості. 

Для швейцарської Nestlé цей показник складає 82% при справді гіганських обсягах закупівлі – майже 1 млн т зеленої кави за рік.

Британський супермаркет Tesco справився з задачею на 100%. Хоча обсяги закупівлі у даному випадку незначні – близько 7 тис. т.

До слова, глобальну кавову платформу було створено в березні 2016 року, щоб колективно працювати над більш стійкою індустрією кави. Кроки до цього роблять всі ключові гравці. 

Проте у найближчі ринок чекають ще глибші трансформаційні зміни, вважає Аннет Пенсел, виконавчий директор GCP.

І це дійсно так. Лише за останній рік у сегменті з’явилося безліч стійких інноваційних альтернатив, зокрема кава з молекул, протеїнова каву, кава з насіння фініків і навіть каву з вівса.

Джерела: GCP

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японські вчені надрукували яловичий стейк по $900 за півторасантиметровий шматок

Для культивованої яловичини створення стейка за складом і структурою скожим на справжній, все ще залишається проблемою.Професор Мічія Мацусакі з...

Штучний інтелект винайшов харчову добавку, яка діє як грудне молоко

Інгредієнти будуть продаватися під торговою маркою Maolactin. Вони є біофункціональними білковими сумішами, подібними до грудного молока.«В обох продуктах поєднання...

Продовольчий гігант: яскраві кольори та смаки зруйнують кордони на ринку їжі

Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від споживання продуктів та місцеві смаки. Висновки об’єднали штучний інтелект з аналізом...

Найкращим джерелом рослинного білка виявився чайот, який культивували ще інки

На поживні властивості чайоту звернув свою увагу еквадорець, спортсмен світового класу Рікі Ечаніке (Ricky Echanique). Коли у нього розвинулись...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з додаванням меду та йогурту.  Солодощі не містять цукру, але багаті на...

Може вас зацікавити

Виробничий гігант подвоїв продажі рожевих ананасів, які розробляли 16 років

Попит на унікальний фрукт набагато перевищує пропозицію, говорять в...

Український рітейлер навчить підприємців сучасному фудбізнесу. Є гранти

Про це все розкажуть на новому весняному курсі школи...

Вибір редактора
В продовження теми