Вісім кавових гігантів збільшили закупівлі екологічної кави на 55%

Вісім ключових обсмажувачів і роздрібних торговців кавової індустрії збільшили закупівлі екологічно чистої кави, свідчать дані нового звіту Глобальної платформа кави (GCP).

В переліку тих, хто шукає альтернативу – JDE Peet’s, Melitta Group, Keurig Dr. Pepper, Nestlé, Strauss Coffee, SUPRACAFÉ, Tesco та Westrock Coffee.

Саме ці компанії GCP називає лідерами, які задають тренд у споживанні екологічно чистої кави та «сприяють збільшенню виробництва».

За 2021 рік вісімка лідерів збільшили закупівлі «стійкої» кави на 55%, до 1,2 млн тонн

Загальна кількість зеленої кави, закупленої компаніями за минулий рік, склала 2,2 млн тонн.

Згідно зі статистичними даними GCP, 99% зеленої кави (або 126 тис. т), придбаної американською компанією з виробництва напоїв Keurig Dr. Pepper, відповідали критеріям сталості. 

Для швейцарської Nestlé цей показник складає 82% при справді гіганських обсягах закупівлі – майже 1 млн т зеленої кави за рік.

Британський супермаркет Tesco справився з задачею на 100%. Хоча обсяги закупівлі у даному випадку незначні – близько 7 тис. т.

До слова, глобальну кавову платформу було створено в березні 2016 року, щоб колективно працювати над більш стійкою індустрією кави. Кроки до цього роблять всі ключові гравці. 

Проте у найближчі ринок чекають ще глибші трансформаційні зміни, вважає Аннет Пенсел, виконавчий директор GCP.

І це дійсно так. Лише за останній рік у сегменті з’явилося безліч стійких інноваційних альтернатив, зокрема кава з молекул, протеїнова каву, кава з насіння фініків і навіть каву з вівса.

Джерела: GCP

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Лідери ринку виростили в лабораторії корм для котів, який робить їх розумнішими

У новому кормі виробники поєднали культивований червоний морський люціан (розробка Umami) і запатентований культивований інгредієнт Bmmune від Cult, який...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

“Розумна кухня” рахує калорії, білки, жири та вуглеводи під час приготування їжі

Versaware прагне зробити цей процес у рази простішим і точнішим за допомогою розумної кухонної системи, яка може оцінювати загальну...

Принц Чарльз проти «збочених» субсидій у тваринництво та покладає надії на альтернативне м’ясо

«Я завжди відчував, що ми надмірно експлуатуємо та завдаємо шкоди природі, не розуміючи, наскільки ми залежимо від усього, що...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Зі смаком алкоголю та кави: на Чернігівщині варять унікальну карамель

Засновник виробництва Валентин Назарина говорить, що ідея створення мануфактури...

Фермерка на Львівщині виготовляє масло, яке можна гріти до 250 градусів

Юлія Малекс, разом із чоловіком, у 2018 році переїхала...

Французи створили порошковий йогурт та кефір. З них можна робити солодощі і пекти піцу

Компанія Epi Ingredients презентувала нову концепцію добавок для кондитерських...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі,...

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році....

Вибір редактора
В продовження теми