Компанія Eat Just, що першою у світі почала продавати та навіть доставляти додому культивоване м’ясо, а пізніше отримала дозвіл на продаж в Сінгапурі нового продукту з біореактора — культивованої курячої грудки, а також створила унікальні рідкі яйця без тварин, отримала $25 млн на захоплення ринку Китаю.
Китай є складним ринком для стартапів, а споживачі – надзвичайно вимогливими.
Проте компанія з Сан-Франциско не боїться викликів та готова додати на тарілку китайців більше альтернативних білкових продуктів.
Інвестиції в Eat Just вклала приватна інвестиційна компанієя, головним інвестором якої є Alibaba (власник веб-сайтів Taobao.com, Alibaba.com, AliExpress).
Зв’язок з потужним інвестором допоможе Eat Just розробити правильну стратегію захоплення ринку
Зокрема, цінним стане досвід Alibaba у створенні команди з нуля та розумінні унікальних китайських споживачів.
Eat Just існує з 2011 року. З цього часу стартап залучив понад $400 млн від різних інвесторів, зокрема Khosla Ventures і Horizon Ventures гонконгського магната Лі Кашина.
Закріпившись на ринку США у сегменті рослинних яєць, Eat Just вирушила до Китаю, найбільшого споживача м’яса у світі.
«Ми ніколи не зможемо досягти мети змінити світ без Китаю», — сказав генеральний директор компанії Джош Тетрік.
Фірмові яйця на основі машу від Eat Just уже доступні на платформі електронної комерції Alibaba. За словами Тетріка, компанія готова подати заяву до китайських регуляторів щодо свого культивованого м’яса «десь цього року».
Джерело: TechCrunch