Піонер ринку культивованого м’яса отримав мільйони від Alibaba та готується захопити ринок Китаю

Компанія Eat Just, що першою у світі почала продавати та навіть доставляти додому культивоване м’ясо, а пізніше отримала дозвіл на продаж в Сінгапурі нового продукту з біореактора — культивованої курячої грудки, а також створила унікальні рідкі яйця без тварин,  отримала $25 млн на захоплення ринку Китаю.

Китай є складним ринком для стартапів, а споживачі – надзвичайно вимогливими. 

Проте компанія з Сан-Франциско не боїться викликів та готова додати на тарілку китайців більше альтернативних білкових продуктів.

Інвестиції в Eat Just вклала приватна інвестиційна компанієя, головним інвестором якої є Alibaba (власник веб-сайтів Taobao.com, Alibaba.com, AliExpress). 

Зв’язок з потужним інвестором допоможе Eat Just розробити правильну стратегію захоплення ринку

Зокрема, цінним стане досвід Alibaba у створенні команди з нуля та розумінні унікальних китайських споживачів.

Eat Just існує з 2011 року. З цього часу стартап залучив понад $400 млн від різних інвесторів, зокрема Khosla Ventures і Horizon Ventures гонконгського магната Лі Кашина. 

Закріпившись на ринку США у сегменті рослинних яєць, Eat Just вирушила до Китаю, найбільшого споживача м’яса у світі.

«Ми ніколи не зможемо досягти мети змінити світ без Китаю», — сказав генеральний директор компанії Джош Тетрік.

Фірмові яйця на основі машу від Eat Just уже доступні на платформі електронної комерції Alibaba. За словами Тетріка, компанія готова подати заяву до китайських регуляторів щодо свого культивованого м’яса «десь цього року».

Джерело: TechCrunch

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Одна з найбільших країн світу розгортає лабораторії для вирощування «королівської» риби

Зокрема, Центральний науково-дослідний інститут морського рибальства ICAR (CMFRI) підписав меморандум про взаєморозуміння з біотехнологічною компанією Neat Meatt, що базується...

$2,5 млрд в національну економіку: Ізраїль стає центром світового foodtech

Згідно зі звітом Ізраїльського управлінням інновацій (IIA), Всесвітнього економічного форуму та мережі Четвертої промислової революції (C4IR), виробництво альтернативних білків...

На створення окремого інституту по вивченню кліткового м’яса виділили 10 мільйонів доларів

Ця фінансування є частиною інвестиції у $146 млн, які Міністерство сільського господарства США (USDA) роздає за програмою створення стійких...

Морозиво із мікроводоростей хлорели обійшло за користю молочні десерти

Морозиво на основі хлорели відповідає вимогам екологічності, поживності та функціональності. Його розробили у співпраці з Датським технологічним інститутом (DTI).Альтернатива...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa і Metro. Це унікальне досягнення стало можливим після успішного залучення компанією...

Може вас зацікавити

Center42 запрошує виробників продуктів та агропереробників взяти участь в освітньо-менторській програмі UA AgroGlobal Accelerator

Агенція інновацій Center42 пропонує агропереробникам (виробникам готових продуктів) приєднатися...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує...

Вибір редактора
В продовження теми