Гігант харчового ринку вироблятиме моцарелу з молока мікробів

Гігант харчового ринку компанія ADM уклала угоду з New Culture, стартапом, що розробляє сир нетваринного походження з використанням точного бродіння, щоб продовжити спільну розробку продукту та подальшу комерціалізацію.

Угода допоможе New Culture збільшити виробництво казеїну без вмісту продуктів тваринного походження (казеїн — це білок, який надає сиру еластичність і плавність).

Компанія планує комерційний запуск альтернативної моцарели в 2023 році

Як зазначається в прес-релізі, партнерство включатиме співпрацю для сприяння комерційному розширенню виробництва казеїну нетваринного походження та молочних продуктів New Culture. 

Процеси значно прискорять глобальні виробничі активи та досвід ADM.

Першими спробують моцарелу майбутнього відвідувачі американських піцерій

Далі планується розширення виробничих потужностей, розробка плавленого та еластичного сиру.

Зазначимо, що останнім часом ADM  відчутно активізувалася у сфері виробництва альтернативних продуктів. Нещодавно компанія оголосила про створення спільного підприємства з Asia Sustainable Foods Platform (дочірня компанія сінгапурського конгломерату Temasek) під назвою ScaleUp Bio. 

Нова компанія працюватиме з Сінгапурським інститутом харчових та біотехнологічних інновацій (SIFBI) та надаватиме інноваційним стартапам доступ до лабораторію для створення продуктів методом точного бродіння, а також допоможе розширити масштаби такого виробництва.

Джерело: ADM

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Початок тунця. Рослинний тунець з’явиться на ринку з наступного року

Тунець буде продаватися через канали продовольчого обслуговування з початку 2022 р. Якщо цей запуск буде вдалим, Finless Foods розшириться...

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є помітно симетричною торішній, коли Delivery Hero виклала $272 млн за...

Найбільша в Україні мережа віртуальних ресторанів готова вийти на закордонні ринки

За розрахунками Дениса Кривенка, власника Foodz Ukraine, відкриття однієї професійної кухні з урахуванням усіх стандартів харчової безпеки обходиться від...

Ізраїльський стартап отримав мільйонну угоду на 3D-друк риби

Steakholder Foods – член Глобального договору ООН. Її технологія передбачає створення гібридних рибних продуктів, які є здоровішими та кращими...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Стартап створив «пігулку» для імунітету із секретного інгредієнта королівського торта

Жувальні цукерки підтримують імунне здоров’я та містять утричі більше...

Мікрогель робить рослинне м’ясо соковитішим без додавання жиру

Метод передбачає створення крихітних гелеподібних частинок із рослинних білків...

Вибір редактора
В продовження теми