Гігант молочного ринку переводить великий завод в Канаді на сою та кокос

Французький молочний гігант Lactalis в найближчі місяці переведе завод в Садбері (Онтаріо, Канада) на виробництво рослинного молока.

Виробництво та пакування рідкого молока на виробничих потужностях в Онтаріо компанія припинить до 30 вересня.

«Ми постійно стежимо за споживачем та шукаємо можливості для впровадження інновацій», – коментують в Lactalis.

Цей крок має на меті збільшити пропозицію рослинних альтернатив, які наразі включають йогурт із кокосового молока Siggi, соєве молоко марки Sensational Soy та маргарин Lactantia.

Рішення припинити виробництво рідкого тваринного молока в Садбері було зумовлене «довгостроковим падінням обсягів» та «збільшенням витрат на ринку рідкого молока в Онтаріо», що призвело до зниження прибутковості компанії.

Операції з переробки тваринного молока Lactalis перенесе на інші підприємства в Онтаріо та Квебеку. Тож перебоїв у постачанні продукції не буде. 

Компанія також планує зберегти більшу частину робочої сили Садбері на період переоснащення заводу.

«Хоча нашим основним бізнесом є виробництво молочних продуктів, як лідер інновацій ми постійно слідкуємо за споживачами та реагуємо на запити ринку», — сказав Марк Тейлор, президент і генеральний директор Lactalis у Канаді.

Нагадаємо, про те, як змінюється ландшафт ринку рослинного молока newfood.ua писав тут.

Джерела: Lactalis, Vegconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Пломбір за крипту — виробники мікробного морозива переходять на блокчейн

Здійснити крипто-платіж можна на веб-сайті Brave Robot. Для звичайних споживачів це стало можливо завдяки партнерству Brave Robot та Coinbase...

У 2000 разів солодший за цукор — американці виводять на ринок новий підсолоджувач

У природі він міститься в невеликих кількостях у плодах західноафриканської рослини oubli, тоді як в комерційних масштабах підсолоджувач можна...

Виробник крекерів із цвіркунів запускає франчайзинг. Вхід у бізнес – 300 тис. євро

Вхід у новий бізнес коштуватиме 300 тис. євро За ці кошти Origen Farms забезпечить початківців обладнанням та навчить їх технології...

Гігант зернового ринку створив екстра-веганський шоколад, аналогів якого немає на ринку

Для створення нової лінійки, «інженери щоколаду» визначили основні «енергетичні» інгредієнти, які «забезпечать особливий смак і текстуру». Ними стали порошок...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Велика цукрова компанія створила соковите рослинне м’ясо із жому

Fidesse – це інгредієнт, який має надати ідеальної текстури...

Стартап створив із апельсинової шкірки замінники олії та яєць

Мінімально оброблені інгредієнти забезпечують в'язкість, гелеутворення, емульгування та стабільність...

Crackd оголосив про старт продажів яєць на рослинній основі

Бренд Crackd анонсував появу на полицях супермаркетів Великобританії 100%...

Японці створили рослинні версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі

На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів...

Чорнила каракатиці та закваска – українці печуть хліб, що ніколи не пліснявіє

Пекарня «Жицень» – це сімейна справа всього життя двох...

Вибір редактора
В продовження теми