Дві найбільш технологічні компанії світу інвестують в роботів, які ходитимуть за продуктами

Минулого тижня Amazon оголосила про придбання виробника популярних роботизованих пилососів iRobot. Це відбулося менше ніж через рік після того, як Amazon представила власного домашнього робота Astro.

Ця новина співпала з не менш цікавою подією: Tesla презентувала попередній огляд робота-гуманоїда Optimus.

Після презентації генеральний директор Tesla Ілон Маск сказав, що, на його думку, колись Optimus буде впливати на людство більше, ніж надзвичайно популярні електромобілі компанії.

Маск припускає, що Optimus з часом закриватиме майже невичерпну кількість робіт, зокрема, допомагатиме нам з повсякденною домашньою роботою.

«Повинно ввійти в повсякденність, щоб робот пішов за покупками в продуктовий магазин», – говорить Маск

Amazon теж серйозно налаштований стати провідним розробником платформ у сфері домашньої робототехніки. Очікується, що цей сегмент ринку має потенціал вирости до сотень мільйонів доларів.

Для Amazon доречним втіленням ідеї буде створення чогось на кшталт лабрадора-ретрівера для виконання щоденних завдань. Він міг би підтримуватися системою голосової взаємодії Alexa, яку компанія успішно використовує для покращення контекстуального розуміння покупців.

Перевагою обох компаній є те, що вони можуть розвивати та амортизувати свої інвестиції в роботизацію як на промисловому ринку, так і на споживчому.

І зараз, відпрацювавши власні ноу-хау в області інтелектуальної власності та автоматизації, Amazon та Tesla звертаються саме до споживчого ринку. 

Експерти вважають, що найбільша конкуренція між двома компаніями буде з Азії, де Samsung, LG, Sony і ряд китайських компаній також наполегливо працюють над створенням платформ роботів. Особливо цікаві – Sony та Samsung, які створюють технології на перетині робототехніки та кулінарії.

Джерело

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бостонський виробник закусок випустив «здорові» чіпси з протизапальними властивостями

Mark’s Mindful Munchies пропонують корисні закуски із цільного зерна з додаванням натуральних спецій.Цього місяця на полицях магазинів з’явилась нова...

Найбільша мережа кав’ярень пропустила через шлунки хробаків 3 тони кавової гущі

У співпраці з компаніями Veolia та Wormganix, які спеціалізуються на управлінні ресурсами та виробництві вермікомпосту, мережа кав'ярень тестує використання...

Австралійці виростили з гену мамонта м’ясо та зварили з нього фрикадельки

Мамонтова фрикаделька — символічний продукт, який демонструє можливості створення нових видів м’яса, навіть того, яке більше недоступне через втрату...

Колишній футболіст створює на Прикарпатті витриманий сир з віскі

Сир з віскі “Старий млин” – це ексклюзив, його витримка складає понад 6 місяців. Він створений для поціновувачів нового,...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Виробництво крафтового пива росте — в гру вступають ринкові гіганти.

Як зазначають аналітики компанії Pro-Consulting, рівень конкуренції на ринку...

Український бренд експортує до ЄС снеки за стародавніми рецептами індіанців

У 2022 році, попри війну, продажі компанії зросли майже...

Канабіс, дизайнерський буряк та розмариновий дим: харчові тренди 2025 року

Прогнози щодо тенденцій у харчуванні у 2025 році передбачають...

Японські вчені надрукували яловичий стейк по $900 за півторасантиметровий шматок

Для культивованої яловичини створення стейка за складом і структурою...

На полицях супермаркетів з’являється чорна та червона ікра із водоростей

Голландський виробник Cavinoir створив два таких продукти на рослинній...

Вибір редактора
В продовження теми