Ця новина співпала з не менш цікавою подією: Tesla презентувала попередній огляд робота-гуманоїда Optimus.
Після презентації генеральний директор Tesla Ілон Маск сказав, що, на його думку, колись Optimus буде впливати на людство більше, ніж надзвичайно популярні електромобілі компанії.
Маск припускає, що Optimus з часом закриватиме майже невичерпну кількість робіт, зокрема, допомагатиме нам з повсякденною домашньою роботою.
«Повинно ввійти в повсякденність, щоб робот пішов за покупками в продуктовий магазин», – говорить Маск
Amazon теж серйозно налаштований стати провідним розробником платформ у сфері домашньої робототехніки. Очікується, що цей сегмент ринку має потенціал вирости до сотень мільйонів доларів.
Для Amazon доречним втіленням ідеї буде створення чогось на кшталт лабрадора-ретрівера для виконання щоденних завдань. Він міг би підтримуватися системою голосової взаємодії Alexa, яку компанія успішно використовує для покращення контекстуального розуміння покупців.
Перевагою обох компаній є те, що вони можуть розвивати та амортизувати свої інвестиції в роботизацію як на промисловому ринку, так і на споживчому.
І зараз, відпрацювавши власні ноу-хау в області інтелектуальної власності та автоматизації, Amazon та Tesla звертаються саме до споживчого ринку.
Експерти вважають, що найбільша конкуренція між двома компаніями буде з Азії, де Samsung, LG, Sony і ряд китайських компаній також наполегливо працюють над створенням платформ роботів. Особливо цікаві – Sony та Samsung, які створюють технології на перетині робототехніки та кулінарії.