IKEA створила чорну ікру із водоростей

Меблевий гігант IKEA, який зобов’язався до 2025 року зробити меню у своїх ресторанах на 50% веганським, пропонує своїм відвідувачам перекусити чорною ікрою з водоростей ламінарії.

Ікринки Sjörapport є дійсно веганськими, але виглядають і смакують, як справжня чорна ікра.

На веб-сайті IKEA ікра представлена у 85-грамовому фасуванні. 

Щоб отримати відчуття справжнього шику від споживання унікального продукту, компанія рекомендує використовувати ікру як начинку для фаршированих яєць або канапе, заправку для салатів або як один із інгредієнтів холодних, чи гострих соусів. 

У готових стравах Sjörapport не втрачає колір. А невідкриті баночки можна зберігати тривалий час навіть при кімнатній температурі.

“Бурі водорості (ламінарія) збираються з морського дна, а потім піддаються комплексній обробці, яка перетворює рослину в маленькі кульки, схожі на яйця, з солоним смаком і ароматом моря”, – діляться в компанії особливостями технології

Ікра не містить інгредієнтів тваринного походження, тож підходить для вегетаріанців і веганів.

Загалом вибір веганських продуктів у закладах IKEA доволі пристойний. Це рослинні фрикадельки із нуту, моркви, перцю та капусти, рослинні ход-доги з ковбасками із кале, сочевиці, кіноа та цибулі, фарш із горохового протеїну, курячі нагетси із нерозкритих інгредієнтів, та навіть соєве морозиво, яке можна взяти з собою на перегляд фурнітури.

Тепер дійсно стає зрозуміло, для чого компанія шукала унікальні стартапи з виробництва рослинного м’яса.

Джерело 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Щасливого польоту: в Ізраїлі доставку піци доручили дронам

Саме таку інновацію разом з Pizza Hut запустила в Ізраїлі компанія Dragontail Systems, що займається ресторанними технологіями та співпрацює з...

Унікальні високобілкові водорості стануть на третину м’ясом або рибою

Компанія збільшує обсяги виробництва після переходу від пілотного заводу в Хенгело до комерційного в Олденцалі (Нідерланди).Duplaco гарантує постійну якість...

Теплиця з нутом — ізраїльтяни відправлять у космос спеціальну ферму

Ситуацію планує змінити NASA. Американське управління з дослідження космічного простору об’єднало зусилля з некомерційною організацією SpaceIL, яка намагається висадити...

Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію стартапу Caper. Покупці сканують штрих-код товарів, які вони розміщують у...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Українська компанія шиє товари з риб’ячої шкіри, яку купує у ісландських фермерів

«Уже розробили першу лінійку для чоловіків, і скоро вона...

На кулінарній платформі Kittch, яку створили українці, можна готувати в AR-окулярах та замовляти продукти жестами

Розробники домовилися з всесвітньовідомим виробником процесорів Qualcomm про створення...

108Labs створює перший у світі завод з виробництва людського грудного молока

Там перетворюватимуть сировинні інгредієнти та перевірені клітинні лінії на...

Після окупації українці створили експериментальний кизиловий соус до сиру та кизилове вино

Нове виробництво включає цех виготовлення  плодово-ягідної продукції площею 200...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила...

Вибір редактора
В продовження теми