Перша пропозиція компаній, гамбургер з гороховим протеїном без глютену, без ГМО, буде представлена в жовтні 2022 року. Зараз у розробці – бургер із рослинної курки та сиру.
Нова лінійка продуктів оптимізує діяльність Nomoo, додасть веганському бренду нових переваг та допоможе йому розширити франшизу в США.
Очікувані переваги включають зниження витрат на продукти харчування, зменшення обсягу відходів, подовження терміну придатності. Партнерство з Nestle також значно скоротить трудозатрати та підвищить статус Nomoo як привабливої та масштабованої концепції для потенційних франчайзі.
«Nomoo народився з ідеї про те, що фаворити фаст-фуду можуть бути на 100% рослинного походження без шкоди для смаку», – розповідає засновник веганського бренду Джордж Монтегю Браун.
За його словами, запатентований, чудовий на смак продукт, перевершує пропозиції конкурентів – Impossible Food та Beyond Meat.
«Разом ми створили найароматнішу яловичу котлету на рослинній основі», – говорить Браун
До слова, Nomoo, що базується в Лос-Анджелесі, відкрив свій флагманський ресторан на місці колишнього Johnny Rockets у 2020 році. Меню бренду включає простий, але поблажливий вибір гамбургерів, курячих сендвічів, крилець, картоплі фрі та молочних коктейлів.
У червні 2022 року Nomoo об’єднався з Fransmart, провідною компанією з розробки франшиз, щоб розвивати свій бренд на національному рівні. За оцінкою Fransmart, Nomoo має потенціал стати великим світовим ресторанним брендом.
До речі, Nestle вже давно штурмує ринок замінників м’яса, а також займається створенням альтернативної риби,
Джерела: Nomoo, Franchising