Nestle підтримала розробника веганських бургерів – смачніших за Impossible Food та Beyond Meat

Найбільший у світі виробник їжі для громадського харчування компанія Nestle Professional оголосила про співпрацю з американським розробником рослинних бургерів, щоб створити власну лінійку продуктів нетваринного походження.

Перша пропозиція компаній, гамбургер з гороховим протеїном без глютену, без ГМО, буде представлена ​​в жовтні 2022 року. Зараз у розробці – бургер із рослинної курки та сиру.

Нова лінійка продуктів оптимізує діяльність Nomoo, додасть веганському бренду нових переваг та допоможе йому розширити франшизу в США.

Очікувані переваги включають зниження витрат на продукти харчування, зменшення обсягу відходів, подовження терміну придатності. Партнерство з Nestle також значно скоротить трудозатрати та підвищить статус Nomoo як привабливої ​​та масштабованої концепції для потенційних франчайзі.

«Nomoo народився з ідеї про те, що фаворити фаст-фуду можуть бути на 100% рослинного походження без шкоди для смаку», – розповідає засновник веганського бренду Джордж Монтегю Браун.

За його словами, запатентований, чудовий на смак продукт, перевершує пропозиції конкурентів – Impossible Food та Beyond Meat.

«Разом ми створили найароматнішу яловичу котлету на рослинній основі», – говорить Браун

До слова, Nomoo, що базується в Лос-Анджелесі, відкрив свій флагманський ресторан на місці колишнього Johnny Rockets у 2020 році. Меню бренду включає простий, але поблажливий вибір гамбургерів, курячих сендвічів, крилець, картоплі фрі та молочних коктейлів. 

У червні 2022 року Nomoo об’єднався з Fransmart, провідною компанією з розробки франшиз, щоб розвивати свій бренд на національному рівні. За оцінкою Fransmart, Nomoo має потенціал стати великим світовим ресторанним брендом.

До речі, Nestle вже давно штурмує ринок замінників м’яса, а також займається створенням альтернативної риби

Джерела: Nomoo, Franchising

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

За 9 місяців 2020 року в сфері foodtech було укладено угод більше ніж на $3 млрд

За 3-й квартал 2020 року в області foodtech було укладено 144 угоди на $ 3,19 млрд, що на 28%...

Консервант, який видобули два століття назад, став головним інгредієнтом веганського майонезу

У виробництві Vesa використовує лише один консервант — сорбат калію. Це — консерват рослинного походження, який вперше видобули у...

Мільярд на рослинному тунці, веганських яйцях та креветках — світовий гігант заробив на foodtech

Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet, Natural Bliss, Vuna та Sweet Earth. Сюди ж варто додати...

Сервіс Glovo розпочав співпрацю з АТБ. Допомогли американські технології

Щоб інтегрувати в додаток АТБ, компанії скористалися технологією Corezoid Process Engine від американської компанії Middleware.Дмитро Расновський, генеральний менеджер Glovo...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Може вас зацікавити

Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися...

Бобова бомба. Українська компанія виготовляє макарони з нуту та сочевиці, які готуються за 5 хвилин

Макарони з гороху та сочевиці виготовляються під брендом Happyroni,...

Вибір редактора
В продовження теми