Ці цифри враховують усі інвестиції в компанії, що займаються виробництвом рослинних, ферментованих і культивованих морепродуктів.
Величезна частка зібраного фінансування пішла Wildtype, американському виробнику культивованого лосося. У лютому компанія отримала $100 млн в рамках найбільшого в історії раунду серії B для стартапу з вирощування морепродуктів.
Серед інших значних інвестицій можна виділити залучення $10,8 млн китайською компанією з вирощування культивованої риби Avant, $18 млн компанією Current Foods, яка створює рослинний лосось і тунець, та $12,5 млн компанією Plantish, що виготовляє рослинну рибу.
«Ландшафт рослинних морепродуктів схожий на дикий захід, де щодня з’являються нові компанії», — сказала Шеллі Ван Клів, співзасновник The Plant Based Seafood Co.
Попри значні інвестиції, галузь все ще стикається з деякими перешкодами. Лише невелика кількість виробників випустила на ринок свої товари (усі – рослинні).
Компанії, які займаються культивуванням, мають отримати схвалення регуляторних органів та стикаються з проблемою значних затрат на виробництво (головним чином через вартісне середовище для культивування клітин).
Деякі з них уже вирішили цю проблему. Зокрема, стартап Umami Meats розробив набагато дешевшу рослинну сироватку для вирощування клітин.
Інший сегмент – компанії, які виготовлять рибні альтернативи за технологією прецизійного бродіння. Для них процес схвалення продукту регуляторними органами набагато коротший.
Ферментовані морепродукти можуть з’явитися на прилавках уже наступного року
Нагадаємо, про те, що інноваційного їстимуть споживачі у 2022 році newfood.ua писав тут.
Джерело: Fishfarmingexpert