Як свідчать результати аналізу за останні 52 тижні, що закінчилися 12 червня 2022 року, на мигдальне молоко доводиться більш як половина продажів – $1,2 млрд.
При цьому за останній рік категорія не демонструвала приросту, а навіть впала на 1%.
За даними агентства SPINS, це падіння може бути пов’язане зі стрімким зростанням сегменту вівсяного молока, здебільшого завдяки Oatly, яку підтримує цілий пул відомих інвесторів, серед яких Опра Уїнфрі, Джей Зі, Наталі Портман та голова корпорації Starbucks Говард Шульц.
Успіхи компанії говорять самі за себе – нещодавно Oatly оголосила про IPO. В рамках розміщення вона прагне досягти оцінки бізнесу в $10 млрд.
Між тим, продажі вівсяного молока за останній рік зросли більш ніж на 50% і перевищили $527 млн
Соєве молоко, яке колись було лідером категорії, поступилося часткою ринку мигдальному та вівсяному, знизившись до $165 млн.
Для порівняння, десять років тому продажі соєвого молока перевищували $1 млрд.
Незважаючи на безпрецедентне падіння, це все ще третій за популярністю напій рослинного походження за обсягом продажів. Соєве молоко досі знаходиться за популярністю вище, ніж кокосове, рисове та молоко кешью. Також напій конкурує з гороховим молоком, продажі якого за рік помітно зросли, збільшившись на 27% та сягнувши $60 млн за останній рік.