Вчені створили біопластик з дріжджів з антимікробними властивостями

Бразильські та португальські вчені розробили стійкий процес виробництва пластику, що біологічно розкладається, з додаванням пігменту, виділеного з дріжджів.

Такий біопластик має потенціал до використання в «розумній упаковці» з антиоксидантними та антимікробними властивостями.

Дослідження тривало більше восьми років. Вченим вдалося «витягнути» каротиноїди астаксантин і бета-каротин з біомаси дріжджів Phaffia rhodozyma за допомогою «зелених» евтектичних розчинників.

Саме каротиноїди відповідають за жовте, помаранчеве та червоне забарвлення рослин.

Отже, вчені продемонстрували, що можна виробляти природний пігмент за допомогою біопроцесу на основі дріжджів, з подальшою обробкою цих сполук безпечними розчинниками для використання у виробництві біопластику на основі крохмалю.

Каротиноїди (пігмент), добуті таким способом, зберігають антиоксидантні та протимікробні властивості у кінцевому виробі.

Отримані кольорові біопластики здатні «вловлювати» хімічну реакцію в реальному часі, що може демонструвати якість запакованої їжі та відслідковувати її свіжість.

«Наша розробка має перспективний потенціал у якості пакувальної плівки для збереження терміну придатності упакованих свіжонарізаних фруктів та овочів», — заявив учасник проєкту доктор Кассамо Уссемане Муссагі з Університету Сан-Паулу, Бразилія.

Дослідники планують налагодити співпрацю з розробниками пластмас, щоб провести порівняльні дослідження свого кольорового біопластику з антиоксидантними властивостями відносно традиційних упаковок.

Нагадаємо, вчені створили упаковку з авокадо, яка збільшує термін зберігання продуктів.

Джерело: Packaging Insight

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

ТОП-33 цікавих фактів про харчові продукти

Фісташки – це фрукти Саме так, фрукти, а не горіхи. Фісташка – це кістянка (лат. drúpa), така ж, наприклад, як...

Події foodtech кінця 2020 року: нові продукти, ринки і китайський завод

СЕРПЕНЬ Beyond Meat запустила новий інтернет-магазин рослинного м'яса. Сайт допоможе споживачам легко замовляти асортимент компанії в умовах карантину.The Kellog Co....

Орбітальний ланч. Для космосу розробили ароматну їжу в інноваційній упаковці

Щоб забезпечити збереження смакових якостей, гарантуючи при цьому їхній тривалий термін зберігання за кімнатної температури, інженери Servair працювали разом...

Дистриб’ютор Beyond Meat в Україні про те, як рослинне м’ясо рятує світ

Компанія Beyond Meat — найбільший виробник рослинного м'яса і один з першовідкривачів галузі альтернативного протеїну. Заснована в 2009 році,...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Українські підприємці варять під Львовом чорний камамбер та сир з білою пліснявою і ялівцем

Співзасновник сироварні – Ігор Рева, за професією стоматолог. Його...

З “мікробного” молока печуть торти та брауні — після успіху з морозивом виробник створив готові суміші

Стійка до зберігання суміш виготовляється на основі молочного білка...

Білл Гейтс інвестував мільйони у сою, з якої варитимуть чеддер та моцарелу

Загальний обсяг фінансування стартапу на сьогодні уже склав $100...

18 лютого на форумі «Хлібопекарський бізнес – 2021» обговорять проблемні питання галузі

Цільова аудиторія: керівники хлібопекарських і кондитерських підприємств, директори з...

Українські суперфуди: які місцеві продукти стають світовим трендом?

Здорове харчування перестало бути лише трендом зі сторінок модних...

Вибір редактора
В продовження теми