Перша інновація за сто років – PEPSI випустила напій, збагачений азотом

PEPSI® випускає напій NITRO PEPSI™ – першу в світі пепсі, збагачену азотом. Це не традиційна газована вода, а повне переосмислення напою.

Nitro Pepsi буде доступна в банках по всій країні уже в березні. 

Категорія коли існує вже більше століття. Хоча в ній інколи трапляються інновації щодо смаку та упаковки, одна річ залишилася незмінною з моменту заснування категорії – бульбашки. 

Зараз за допомогою Nitro Pepsi світовий гігант робить свій найамбітніший подвиг, переосмислюючи колу через масштабну інновацію. 

Перша в історії кола з вмістом азоту насправді м’якша, ніж будь-який інший схожий напій – вона кремова, гладка та має зачаровуючий каскад крихітних бульбашок, увінчаних піною.

Компанія обіцяє, що Nitro Pepsi змусить споживачів переглянути те, що вони знаєте про колу. Менші бульбашки, насичені азотом, створюють неймовірно гладку кремову текстуру, що стала можливою завдяки унікальному віджету, розміщеному на дні кожної банки. 

Це перший раз, коли цей тип технології віджетів, який часто зустрічається в пиві та кавових продуктах, застосовується до категорії кола і створює пінисту, пінисту, гладку текстуру, унікальну для Nitro Pepsi. 

Напій не виглядає і не має такого смаку, як традиційна кола чи газована вода.

Для оптимального споживання компанія відразу дає цілий перелік рекомендацій:

  • Найкраще подавати холодною, в ідеалі без льоду.
  • Найкраще повністю перелити напій у високий стакан.
  • Пити прямо зі склянки (а не через соломинку), щоб відчути унікальну піну.

Nitro Pepsi буде доступний у двох чудових смаках: Draft Cola та Vanilla Draft Cola, у новорозроблених банках.

Нагадаємо, раніше PepsiCo запустила енергетик з коноплі, що містить кофеїну, як чашка кави.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українці створили інноваційне морозиво при -200 градусів. Заморожують азотом

Морозиво має унікальну форму та представлене багатьма смаками – чорниця, цитрус, солона карамель, шоколад-кава, полуниця, обліпиха та інші. Частина...

Три тисячі видів алкоголю та кава Stаrbucks. Дніпровський супермаркет зняв питання, що випити

Вартість фірмових напоїв, представлених на сайті компанії, коливається від 72.50 за до 218 грн. Загалом DMart має у асортименті 200...

Світові виробники алкоголю почали розливати горілку у пляшки з картону

Паперовими пляшками уже користуються такі великі бренди як Absolut (Pernod Ricard) та Johnnie Walker (Diageo).Паперова пляшка виготовляється з картону...

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку легко зварити у будь-якому місці за допомогою склянки окропу. В...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Покоління Z назвало головним пріоритетом їжу. Половина — за рослинне м’ясо

Цей показник збільшився з 21% восени 2020 року, але...

Піонер сегменту рослинної їжі іде на IPO. У планах — новий завод та нові продукти

IPO розпочнеться в найближчі місяці на Франкфуртській фондовій біржі...

Solar Foods отримала 10 млн євро на виробництво білка з повітря

Залучені кошти підуть на пожвавлення виробництва комерційного продукту компанії,...

Сміливі аромати та безалкогольне вино: що питимуть у 2022 році

Такими спостереженнями поділився Том Гібсон, головний спеціаліст по ароматизації...

«У подальшому ми плануємо розвивати формат dark store», — Олексій Юхимчук, співзасновник Rocket

В Україні нарощує оберти та виходить за кордон сервіс...

Вибір редактора
В продовження теми